sukimo momentas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „sukimo momentas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „sukimo momentas“.

Paskelbtos naujojo „SRT Viper“ modelio kainos

„Chrysler“ pagaliau oficialiai pranešė naujos kartos 2013 m. „SRT Viper“ ir GTS modifikacijos kainas. Pigiausias modelis Šiaurės Amerikos rinkoje kainuos 97,395 dolerius (258 tūkst. litų) neskaičiaujant ir beveik du tūkst. dolerių (5,3 tūkst. litų( siekiantį pristatymo mokestį. Savo ruožtu GTS modelio kaina siekia 120,395 dolerių (320 tūkst. litų) be jokių papildomų priemokų.
2012-09-11

Iš nebūties sugrįžusio „Trident“ dyzelinis monstras

Praėjusiame amžiuje išskirtiniais sportiškais automobiliais garsėjusi britų markė „Trident“ vėl ruošiama atgimti. Tokią žinią neša naujas šios markės ženkleliu papuoštas superautomobilis „Trident Iceni“. Šis automobilis yra labai greitas: jo maksimalus greitis siekia beveik 320 km/h, o pagreitis nuo 0 iki 100 km/h trunka vos 3,7 sekundės. Tačiau jo įdomiausia savybė yra ta, kad „Iceni“ degalų bake teliūskuoja dyzelinas.
2012-09-07

Pirkėjai nenori girdėti apie dyzelinius „Rolls-Royce“

„Rolls-Royce“ pirkėjų nuomonė apie dyzelinius variklius kategoriška – jei kompanija pristatytų tokį automobilį, jo paprasčiausiai niekas nepirktų. Britų leidinys „Autocar“ išsiaiškino, kad kompanija atliko tylų savo klientų nuomonės tyrimą. Taigi, pastarojo rezultatai „Rolls-Royce“ inžinieriams leido suprasti, kad galvoti apie dyzelines prabangių automobilių versijas net neverta. „Apie dyzelius mes galvojome anaiptol ne dėl taupumo.
2012-08-03

„Opel“ ruošia tris naujas motorų grupes

„Opel“ ir „Vauxhall“ oficialiai paskelbė, kad per ateinančius 12 mėnesių gamintojo variklių gamoje atsiras trys naujo motorų grupės. Tiesa, žodis „naujas“ šiuo atveju naudojamas labai liberalia, kadangi agregatai tradiciškai nėra kuriami nuo nulio, o yra gerokai modifikuotos egzistuojančių motorų versijos. Pavyzdžiui, pirmas naujas variklis gamoje bus turbokompresorinis 1,6 litro darbo tūrio benzininis keturcilindris su tiesioginiu degalų įpurškimu ir „start/stop“ technologija.
2012-05-15

„Nissan GT-R“ ketvirčio mylios įveikimo laikas ‒ 10 sekundžių zonoje

Naujas 2013 m. modeliu žymimas „Nissan GT-R“ ketvirtį mylios pirmą kartą įveikė 10 sekundžių ribose. Derėtų pabrėžti, kad tokį laiką pasiekė visiškai standartinis automobilis. Važiuodamas palankiomis oro sąlygomis Palm Beach lenktynių trasoje naujasis modelis pagerino buvusios 2012 m. „Nissan GT-R“ kartos laiką – 11,07 sekundžių esant 200 km/h greičiui – nuvažiuodamas ketvirtį mylios per 10,87 sekundės, o finišo liniją kirsdamas 201,6 km/h greičiu.
2012-04-27

Automobilio konstrukcija žaliems: simetrinis diferencialas

Rodos dar visai nesenai norint suremontuoti sugedusį automobilį užtekdavo darbštumo, užsispyrimo ir šiek tiek elementarių žinių, tačiau tai buvo maždaug prieš 20 metų,  o per tą laiką automobiliai smarkiai evoliucionavo ir dabar bet koks savarankiškas remontas, išskyrus galbūt rato pakeitimą tapo sunkiai įgyvendinama užduotimi.
2012-03-27

Kaip veikia BMW dyzelinis variklis su trimis turbinomis

Vasario mėnesio pabaigoje BMW išplatino reklaminį vaizdo įrašą, kuriame aiškinama, kaip veikia kompanijos parengtas dyzelinis 3,0 litrų darbo tūrio, šešių cilindrų variklis su trimis turbokompresoriais. Apie šį motorą jau žinome nemažai, tačiau vaizdo klipe pateikiama paprasta turbokompresorių darbo apžvalga gali padėti suprasti veikimo principą tiems, kurie mažiau linkę gilintis į technines detales.
2012-03-09

Ženeva: inžinerinė egzotika ‒ „Morgan“ elektromobilis

Vienu iš įdomiausių automobilių paskendusių bendroje šių metų Ženevos parodos eksponatų gausoje ir dėl to ne itin atskleistų žiniasklaidoje tapo šis ryškiai geltonas „Morgan“. Modelio konstrukcija išties neeilinė – klasikinio stiliaus kėbulas, visiškai naujas elektros motoras ir prie viso po priderinta penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Tokia komplektacija elektromobiliui yra mažų mažiausiai neįprasta.
2012-03-08

„BMW 328i“ variklis ‒ galingesnis nei skelbia gamintojas?

Automobilių industrijos profesionalams gerai žinomas faktas, kad vokiečių automobilių gamintojai savo variklių galią linkę nurodyti mažesnę, nei ji iš tiesų yra. Teorijų, kodėl tai yra daroma egzistuoja daug. Vieni tai įvardina kaip pavyzdinę inžineriją, kiti teigia, kad tai tai yra rinkodaros triukas.
2012-02-22
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų