REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Opel“ ir „Vauxhall“ oficialiai paskelbė, kad per ateinančius 12 mėnesių gamintojo variklių gamoje atsiras trys naujo motorų grupės. Tiesa, žodis „naujas“ šiuo atveju naudojamas labai liberalia, kadangi agregatai tradiciškai nėra kuriami nuo nulio, o yra gerokai modifikuotos egzistuojančių motorų versijos.

REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, pirmas naujas variklis gamoje bus turbokompresorinis 1,6 litro darbo tūrio benzininis keturcilindris su tiesioginiu degalų įpurškimu ir „start/stop“ technologija. Pakrikštytas vardu „Sidi Ecotec“ šis variklis nuo 2012 m. pabaigos keleto skirtingų traukos charakteristikų forma bus montuojamas į daugelį „Opel“ modelių.

REKLAMA

Visų jo versijų techninės charakteristikos kol kas neskelbiamos, tačiau vokiečiai itin didžiuojasi įspūdingu galingiausios modifikacijos momentu, kuris siekia 300 Nm esant 1700 aps./min. Tai reiškia, kad savitasis šio motoro sukimo momentas sudaro 187,5 Nm vienam darbinio tūrio litrui, ir kaip skelbia „Opel“, tai yra geriausias rezultatas klasėje. Maksimali galia lyginant su dabartiniu 1,6 litro turbininiu varikliu išaugo 20 AG ir dabar siekia 200 AG ties 4700 aps./min.

Taip pat, nemažiau svarbūs potencialiems klientams turėtų būti ir 13 proc. sumažėjusių vidutinių degalų sąnaudų ir anglies dvideginio emisijos rodikliai.  „Naujasis mūsų 1,6 litro tiesioginio įpurškimo variklis yra tikras gigantas kalbant apie sukimo momentą. Jo galia kyla labai sklandžiai ir tyliai“, − gyrėsi benzininių variklių vadovas Thomas Johnenas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų