• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastaruoju metu daugybė mokslininkų užsiima laimės tyrimais, rašo „Business Insider“. Vienas tokių, Danielas Gilbertas iš Harvardo universiteto, pateikia 7 patarimus, kuriais remiantis galima nusipirkti bent jau dalį laimės.

REKLAMA
REKLAMA

Investuokite į patirtis, o ne materialius dalykus. Tai reiškia, kad norint kilstelėti savo laimės kartelę labiau apsimoka pinigus leisti kelionėms ar pramogų parkams, o ne naujam automobiliui ar  televizoriui. 57 proc. respondentų teigė patyrę didesnį malonumą išleidę pinigus įdomiai veiklai, tuo tarpu tik 34 proc. labiau džiaugėsi materialiais pirkiniais. Taip yra todėl, kad įsigiję daiktą mes labai greitai pamirštame kaip smarkiai jo troškome. Tuo tarpu malonūs prisiminimai išlieka kur kas ilgiau.

REKLAMA

Duoti yra maloniau nei gauti. Leiskite pinigus tam, kad suteiktumėte džiaugsmo aplinkiniams. Dalindamiesi mes kuriame socialinius ryšius, kurie yra laimės pagrindas.

Daug mažų pirkinių suteikia daugiau džiaugsmo nei vienas didelis ir brangus. Dažnai lepindami save mažomis dovanėlėmis jausime nuolatinį džiaugsmą, tuo tarpu vienas didelis pirkinys suteiks tik vieną milžinišką pasitenkinimo bangą, kuri labai greitai atslūgs.

Delskite įsigyti trokštamą pirkinį. Mokslininkų teigimu neretai pats laukimo procesas sukelia laimės antplūdį, be to sulaukę lemiamos akimirkos jausitės kur kas geriau rankose laikydami ilgai lauktą pirkinį.

REKLAMA
REKLAMA

Gerai apsvarstykite kaip naujasis pirkinys įtakos jūsų ateitį. Kartais žmonės pernelyg optimistiškai vertina būsimų pirkinių teikiamą naudą, nes mes esame linkę abstrakčiai vertinti pasekmes, susijusias su daiktais, kurių dar neturime. Svajodami apie vasarnamį stengiamės vengti minčių apie visą vargą, kurį sukels toks pirkinys ir koncentruojame mintis tik į išsvajoto poilsio kaime teikiamus privalumus.

Žinokite savo prioritetus. Vartojimo kupinas pasaulis leidžia rinktis iš begalės produktų. Norėdami naujo mobiliojo telefono prieš akis išvysime milžinišką kiekį alternatyvų. Reklama stengsis įtikinti, kad daugelis smulkių pirkinio funkcijų yra svarbios, tačiau dažniausiai taip nėra. Žinokite kokios daikto savybės jums yra prioritetinės, o į visas kitas nekreipkite dėmesio, nes vos tik įsigysite naują daiktą pamiršite visus tuos priedus, kurių niekada nenaudosite.

Populiarūs daiktai garantuoja didžiausią pasitenkinimo laipsnį. Pamirškite iliuzijas, kad esate išskirtinė asmenybė, kurios poreikiai yra individualūs ir nepakartojami. Tam tikru lygmeniu taip ir yra, tačiau pripažinkite sau paprastą tiesą: patys populiariausi ir labiausiai perkami daiktai sulaukė sėkmės todėl, kad jie yra geriausi ir atitinka daugelio žmonių lūkesčius. Kai kurie pirkėjai, niekindami bandos samonę, tyčia vengia pirkti tuos daiktus, kurie yra populiariausi ir bando save įtikinti, kad mažiau populiarios alternatyvos yra geresnės. Deja, toks mąstymas tėra saviapgaulė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų