• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sakoma, kad klysti yra žmogiška ir klysta visi, tačiau vadovas, ką tik išbaręs pavaldinę ir tuoj pat kartojantis jos klaidas, gali pasirodyti išties komiškai. Na, o jei ta klaida – ne tik dar žioplesnė, bet ir apskrieja visus įmonės klientus?...

REKLAMA
REKLAMA

Balsas.lt skaitytojas pasidalijo nukopijuotu elektroniniu laišku, kuriame vadovas pavaldinei aiškina, jog negalima verslo pasiūlymų siųsti bendru laišku visiems turimiems el. pašto kontaktams. Be to, vadovas primena, kad susirasti naujų klientų sekasi ne itin gerai ir reiktų kažkaip pagerinti firmos įvaizdį... gal paprašyti pažįstamų, kad pasakytų ką nors gero apie jų veiklą? O paslaugomis nepatenkintiems klientams reikėtų mestelti mažą nuolaidėlę – „tegu nesikabinėja, ir taip kaina maža.“

Tačiau niekas, išskyrus pastabas gavusią darbuotoją, šių dalykų turbūt niekada nebūtų sužinojęs, jei... pats vadovas nebūtų išsiuntęs laiško visai el. pašto kontaktų knygai.

Elektroninis laiškas (Skaitytojo nuotr.) (nuotr. Balsas.lt)Elektroninis laiškas (Skaitytojo nuotr.) (nuotr. Balsas.lt)

Didesnės raiškos laiško kopiją galite rasti čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų