REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei šešiasdešimtyje pasaulio šalių veikianti tarptautinė pieno perdirbimo kompanija „Valio“ Lietuvoje skelbia reklamos veidų atranką. Net keturiasdešimt laimingųjų bus pakviesti dalyvauti kuriamuose dviejuose reklamos vaizdo klipuose.

REKLAMA
REKLAMA

Būsimieji reklamos veidai bus atrenkami iš nuotraukų, kurias visi norintieji gali atsiųsti iki balandžio 14 dienos. Laimingieji bus pakviesti dalyvauti profesionalioje fotosesijoje, iš šių nuotraukų vėliau ir bus montuojami videoklipai.

REKLAMA

„Šis pasiūlymas – tarsi smagus nuotykis, kviečiame jame sudalyvauti visus, kam smalsu save parodyti ir iš arti pažiūrėti į profesionalios reklamos industrijos virtuvę“, – sako kūrybinės agentūros „Artbox“ režisierius Simonas Gylis, vadovaujantis vaizdo klipų gamybai.

Dalyviai savo nuotraukas turėtų kelti Valio savanoriai profilyje socialiniame tinkle Facebook. Pasak režisieriaus, dalyviams netaikomi jokie apribojimai, svarbiausia – kad nuotraukoje aiškiai matytųsi žmogaus veidas, geriau, kad ji būtų didesnio formato, spalvota.

REKLAMA
REKLAMA

„Laukiame ne kasdieniškų, išraiškingų veidų – kad nuotraukose jaustųsi emocija“, – sako S. Gylis.

Dvidešimt būsimų reklamos žvaigždžių išrinks patys Facebook nariai, o kitus – profesionalių fotografų ir režisierių komisija. Visi jie vėliau dalyvaus fotosesijoje, iš jų dvidešimt geriausiai pasirodžiusiųjų išvys save dviejuose vaizdo klipuose, kurie skelbs žinią apie „Mano skaniausią jogurtą“.

„Norime būti arti savo gerbėjų kiekvienoje šalyje, nes visur žmonės turi savitą skonį ir tradicijas. Mūsų kolegos Suomijoje pradėjo šią kampaniją – kviesti gerbėjus tapti reklamos veidais, mes perimame jų patirtį ir tikimės, kad tai bus smagi pramoga – tarsi dovana mūsų ištikimiems gerbėjams“, – sako „Valio“ atstovybės Lietuvoje generalinė direktorė Laima Padegimienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kad neprofesionaliems modeliams kiltų mažiau streso, vaizdo klipai bus kuriami iš nuotraukų. Pasak režisieriaus, žmonėms, neįpratusiems prie kamerų, šviesų ir filmavimo aikštelės šurmulio, kur paprastai dirba 10-15 žmonių, fotografuotis yra lengviau, nes fotoaparatas tiek neįpareigoja.

„Svarbu ne galvoti, kaip atrodai prieš objektyvą, o tiesiog smagiai leisti laiką, improvizuoti. Iš patirties galiu pasakyti, kad visiems galiausiai pavyksta, nesvarbu, kiek dublių tam prireiktų“, – drąsina S. Gylis.

Reklamos klipuose filmuoti ne jau žinomus veidus ar profesionalius aktorius, o paprastus žmones, kuriuos sutinkame gatvėje, tampa pasauline tendencija. Šią idėją jau yra įgyvendinusios tokios pasaulinės kompanijos kaip „Coca-Cola“, „Microsoft“ ir kitos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų