REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių ekspertai jau spėlioja, koks bus naujas „Ferrari„ modelis, kurį italai ruošiasi pristatyti Ženevos automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari“ vadovas Luca di Montezemolo tikina, kad tai bus revoliucinis automobilis, tačiau italai paslapties skraistės neatidengia, o pasaulio automobilių žurnalistų bendruomenė spėlionių mozaiką bando dėlioti iš nuogirdų.

REKLAMA

Anksčiau buvo teigiama, kad naujasis „Ferrari“, kuris firmos modelių gamoje turėtų pakeisti blankoką flagmaną „612 Scaglietti“, bus su hibridine jėgaine. Dabar jau atsiranda abejonių, ar šiam debiutui italai spės tokią jėgainę paruošti.

Tiesa, informacija apie keletą įdomių techninių detalių jau sklando viešoje erdvėje. „Autoblog.it“ ir Auto Express“  patvirtino, kad naujasis Maranello inžinierių kūrinys jau gavo gamyklinį indeksą „F151“. Teigiama, kad automobilis bus aprūpintas inovatyvia visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis variklis suks galinės ašies ratus, tačiau važiuojant dideliais greičiais sukimo momentas būtų perduodamas ir priekinės ašies ratams, kad būtų užtikrintos geresnės ribinės valdymo charakteristikos. Tokiai elektronikos valdomai schemai puikiai tiktų hibridinė jėgainė, tačiau ar ji bus pamatysime tik pavasarį.

REKLAMA
REKLAMA

Dar viena įdomi detalė. Tikėtina, kad „F151“ gaus universalo tipo kėbulą. Tiesa, ne visišką pusiau krovininį universalo kėbulą, o sportišką dvidurę jo versiją, kuri visame pasaulyje vadinama „shooting break“.

Teigiama, kad naujasis „Ferrari“ flagmanas bus komplektuojamas su 6,3 litro darbo tūrio 670 a.g. V12 varikliu. Užsimenama, kad iki 100 km/h greičio šis automobilis įsibėgėtų greičiau nei per 4 sekundes. Rezultatas dar pagerėtų, jei „Ferrari“ į pagalbą vidaus degimo motorui dar pasitelktų ir elektros variklius. Kaip ten viskas bus pamatysime Ženevoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų