REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV laikraščio „The Washington Post“ leidėjai parduoda su sunkumais susiduriantį žurnalą „Newsweek“.

REKLAMA
REKLAMA

Perka „nacionalinę vertybę“

Pusę amžiaus gyvuojantis leidinys parduotas garso pramonės kompanijos „Harman International“ įkūrėjui Sidney'jui Harmanui.

REKLAMA

Kaip rašo CNNMoney.com, sandorio vertė nėra atskleidžiama. S. Harmanas esą sumokės „minimalią sumą“, tačiau perimami įsipareigojimai gali sudaryti milijonus dolerių.

91-erių metų amžiaus verslininkas „Washington Post“ leidinius pavadino „nacionaline vertybe“. Jis į savo naująją veiklą žiūri kaip į „verslo bei technologijų iššūkį, turint puikią žurnalistiką“.

„Stengsiuosi, kad mūsų darbas būtų intelektualiai ir socialiai intriguojantis. Neperku žurnalo tam, kad uždirbčiau pinigų“, - „Financial Times“ cituoja naująjį „Newsweek“ savininką.

REKLAMA
REKLAMA

O „The Washington Post“ vadovas Donaldas Grahamas aiškino, jog ieškant žurnalo pirkėjo, buvo svarbu rasti tokį, kuriam rūpėtų kokybiška žurnalistika.

CNNMoney.com žiniomis, S. Harmanas planuoja palikti daugumą „Newsweek“ darbuotojų, kuriuos laiko itin profesionaliais. Tačiau vyriausiasis žurnalo redaktorius Jonas Meachamas jau paskelbė, kad po sandorio užbaigimo jis atsistatydins.

Bandys laimėti konkurencinėje kovoje

Nepaisant to, kad spaudos reklamos rinka JAV pamažu atsigauna, o krizė sunaikino nemažai konkurentų, „Newsweek“ rezultatai nėra geri. „Financial Times“ žiniomis, per pirmus šešis šių metų mėnesius užfiksuotas 9,6 proc. metinis užsakomo reklamos ploto kritimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu seno žurnalo varžovo „Time“ užsakomos reklamos plotas sumažėjo 0,4 proc., „The New Yorker“ augo 5,7.

Taigi, savaitinis naujienų žurnalas pernai patyrė apie 30 mln. JAV dolerių nuostolį, o jo reklamos pajamos per 2009-uosius buvo 100 mln. JAV dolerių mažesnės nei 2007-aisiais.

Planuojama, kad nuo kitų metų atsinaujinęs leidinys aštriais komentarais orientuosis į dar „aukštesnės klasės“ skaitytojus. Ši strategija žurnalą dar labiau priartins prie konkurentų „The New Yorker“ ir „Economist“.

„Newsweek“ tiražą, koks buvo pažadėtas reklamos užsakovams, sumažino nuo 2,6 mln. iki 1,5 mln. Darbuotojų atleidimai ir persikėlimas į pigesnius butus išlaidas padėjo sumažinti 6 mln. JAV dolerių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų