REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos tapatumas su Šiaurės Europos valstybėmis yra tinkamesnis šaliai siekiant patraukliai pristatyti ekonomines galimybes, teigia Lietuvos ekonomikos įvaizdį kuriančio britų specialisto Wallio Olinso (Volio Olinso) įmonės „Saffron Brand Consultants“ specialistai.

REKLAMA
REKLAMA

Su tuo, kad Lietuvos įvaizdis artimesnis Šiaurės Europai, sutinka ir Lietuvos Vyriausybės kanceliarijos atstovai, antradienį Vilniuje priėmę „Saffron Brand Consultants“ ekspertus.

REKLAMA

„Atėjo metas, kai kiekviena iš Baltijos šalių turi suformuoti savo išskirtinį identitetą ir regionines asociacijas. Dabartiniame etape Lietuvai būtų naudingiau mažinti savo baltiškumą ir galbūt siekti tapatintis labiau su Šiaure nei su Rytais. Šiuo atveju ekonomiškai stiprių Šiaurės šalių draugija Lietuvai natūraliai būtų vertinga“, - teigė pagrindinis W. Olinso padėjėjas Jeremy Hildreth.

Pasak jo, naujos asociacijos padėtų išstumti užsienio žiniasklaidoje kol kas naudojamą Lietuvos prierašą „buvusi sovietinė respublika“.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiaurės regionas mums atrodo patraukli alternatyva - ekonominiu požiūriu Lietuvai geriau būti siejamai su stabiliomis, pažangiomis, socialiai atsakingomis šalimis nei su Rytų regionu, tradiciškai asocijuojamu su permainomis, netikrumu, posovietine erdve. Vis dėlto, tai pirminiai intuityvūs ekspertų vertinimai“, - teigė Vyriausybės Komunikacijos departamento direktorius Laurynas Bučalis.

Anot jo, tam, kad Lietuva galėtų pristatyti save kaip patrauklią ekonominių galimybių šalį, pirmiausia reikia apsispręsti, greta kokių šalių mums naudinga atsidurti ir kokią savo vietą tarp jų galime atrasti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Soffron Brand Consultants“ konsultantai po mėnesio planuoja grįžti į Lietuvą ir pateikti konkretesnes idėjas.

W. Olinso komandą padėti sukurti Lietuvos ekonominio įvaizdžio 2009-2014 metų strategiją, Lietuvos ekonominio įvaizdžio 2009-2011 metų strategijos komunikacijos priemonių detalųjį planą bei komunikacijos gaires 2012-2014 metams pasamdė Lietuvos ekonominės plėtros agentūra (LEPA).

W. Olinsas dalyvavo kuriant Lenkijos, Portugalijos bei kitų šalių įvaizdžius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų