Praėjusią savaitę „Google“ ir ASUS pristatė dar vieną puikų produktą - antros kartos planšetinį kompiuterį „Nexus 7“. Bendras darbas prie šios planšetės buvo pradėtas dar 2012 metų spalio mėnesį. Iš pradžių buvo siekiama sukurti ploną įrenginį su „Full HD“ ekranu ir galingesniu procesoriumi, tačiau kartu išlaikyti patrauklią kainą.
Šių metų sausio mėnesį kompanijos susitarė realizuoti dar vieną tikslą – dar porą milimetrų sumažinti rėmelio plotį aplink 7 colių sensorinį ekraną iš kiekvienos pusės. Dėl šio pakeitimo vienas iš ASUS inžinierių vos neatidėjo savo vestuvių: jam teko užsilaikyti Kalifornijoje, vėliau dar pakeliauti po JAV, paskui iš karto grįžti į Kiniją po to, kai žmona pagimdė dukrelę, ir vis tik ASUS pavyko pasiekti visų užsibrėžtų tikslų.
„Aš jaučiuosi prieš juos šiek tiek kaltas“, – sakė ASUS direktorių valdybos pirmininkas Jonney Shih. Antra vertus, jis taip pat pridūrė, jog labai patenkintas tuo nuoširdžiu darbu, kurį atliko jo darbuotojai.
Kita sunkaus darbo sritis buvo ekranas. „Nexus 7“ – pirmasis planšetinis kompiuteris, kurio ekrane toks didelis vaizdo taškų tankis (ppi), o pati planšetė išsiskiria nedideliu dydžiu ir svoriu. Kompanija „Japan Display“, planšetinio kompiuterio ekranų tiekėja, tik birželio mėnesį atidarė naują gamyklą, ir J. Shih kartu su kitais ASUS darbuotojais ne kartą keliavo į Japoniją, kad galėtų įsitikinti tiekėjo galimybėmis pagaminti reikiamą ekranų kiekį numatytu laiku.
„Iš pradžių mes nesvarstėme „Japan Display varianto dėl ribotos galutinio produkto kainos“, – teigė J. Shihas. Tačiau galų gale buvo pasirinktas japonų gamintojas ir jo ekranai, kurie leido pasiekti nedidelį korpuso storį ir sumažinti reikalavimus baterijos talpai, o to ir norėjo tiek „Google, tiek ir ASUS.
ASUS vadovas kiek anksčiau buvo sakęs, kad darbas su „Google“ kuriant „Nexus 7“ užtruko apie keturis mėnesius – kai kurie taivaniečių kompanijos darbuotojai visa tai aprašė tarsi kankinimą. Tačiau darbas prie „Nexus“ įrenginio atnešė savo vaisių (parduota ne vienas milijonas vienetų), kartu leido įgytą patirtį panaudoti nuosavuose „Android“ planšetiniuose kompiuteriuose – pavyzdžiui, „MeMo Pad HD 7“, kurio kaina prasideda vos ne nuo 100 JAV dolerių.
„Nexus 7“, kompanijos ASUS vadovo teigimu – tai tik dalis strategijos, numatančios veiksmus planšetinių kompiuterių rinkoje. Kompanijai pavyko užimti nišą tiek biudžetinių, tiek ir unikalių hibridinių įrenginių („PadFone“, „Transformer“) rinkose. Tokių veiksmų buvo imtasi dar tais laikais, kai gimė serija „EeePC“ – tai buvo vieni iš pirmųjų „netbook“ tipo nešiojamųjų kompiuterių, kurie išpopuliarino ASUS ne tik kaip pagrindinių ar vaizdo plokščių gamintoją.
Kiek vėliau kompanija pradėjo kurti naują savo produktų dizaino filosofiją. Įvairios įrenginių kombinacijos reikalingos šiais laikais todėl, kad žmonės nuolat persijungia nuo darbo prie asmeninio gyvenimo, ir atvirkščiai. „Šiandien žmonės yra daugiabriauniai – darbą ir pramogas labai sunku atskirti“, – pabrėžė ASUS vadovas J. Shih.