Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
4
Vilniuje „Rimi“ kilo konfilkas: klientas nenorėjo laukti eilėje (nuotr. Broniaus Jablonsko)

Ketvirtadienį Vilniuje, L. Asanavičiūtės g. esančioje parduotuvėje „Rimi“, vėl kilo konfliktas. 

4

Ketvirtadienį Vilniuje, L. Asanavičiūtės g. esančioje parduotuvėje „Rimi“, vėl kilo konfliktas. 

REKLAMA

Policijai pranešta, kad parduotuvėje užpultas įmonės „Grifs AG“, saugančios šią parduotuvę, darbuotojas. Buvo pranešta, kad apsaugininkas užpuoliką laiko uždarytą parduotuvės viduje, tačiau ši informacija nepasitvirtino. 

Paaiškėjo, kad konfliktas kilo prie parduotuvės dėl srautų reguliavimo susidarius žmonių eilei – vienam klientui tai nepatiko. Jis pradėjo laužti užrakintas parduotuvės duris. Iki atvykstant policijai parduotuvė buvo uždaryta. Atvykus pareigūnams konfiltuojančio asmens parduotuvės prieigose jau nebuvo, policija aiškinasi įvykio aplinkybes. 

REKLAMA

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad spalį toje pačioje parduotuvėje vyras šovė į apsaugos darbuotoją.

Prekybos centras Rimi pateikia savo komentarą dėl įvykusios situacijos:

„Artėjant šventėms stebime padidėjusį klientų skaičių mūsų parduotuvėse ir naudodamiesi proga norėtume priminti, kaip apsipirkti visiems yra saugiausia ir patogiausia. Mažesnėse parduotuvėse, kuriose pirkėjų srautas reguliuojamas krepšeliais, atsižvelgiant į prekybos salės plotą, vienu metu gali būti tik tam tikras skaičius pirkėjų. Tai reiškia, kad pasiekus maksimalią ribą pirkėjai turi palaukti lauke, kol galės patekti į parduotuvę. Šiandien Vilniuje, Asanavičiūtės g., esančioje „Rimi Vaivorykštė“ įvykęs apsižodžiavimas tarp kliento ir apsaugos darbuotojo buvo tokios situacijos pavyzdys. Primename, kad didžiosiose „Rimi“ parduotuvėse, kur patekti galima su Galimybių pasais, klientai į jas įeina greitai, lauke laukti nereikia, tad kviečiame į tai atsižvelgti, renkantis apsipirkimo vietą.“

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų