„Komisijos priimtus sprendimus tvirtina Vyriausybė, kuriai pagal įstatymą suteikti ir įgaliojimai riboti, sustabdyti ar naikinti sandorius, investicijas ar ūkinę komercinę veiklą. Komisija taip pat gali teikti Vyriausybei rekomendacijas dėl galimų ateities sandorių“, – teigiama URM perduotame
Kaip skelbė BNS, užsienio reikalų ministras Kęstutis Budrys šią savaitę kreipėsi į Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisiją su prašymu ištirti, ar „Skyllence“ nekelia grėsmės nacionaliniam saugumui.
Anot ministro, jei įmonės ir asmenys neatitinka nacionalinio saugumo interesų, jais negalima pasitikėti ir jie negali veikti strateginiuose sektoriuose.
Pagal įstatymą, ši komisija atlieka investuotojų ir sandorių, galinčių kelti grėsmę nacionaliniam saugumui, vertinimą.
Dėl lietuvių evakuacijos iš Izraelio organizavimo atliekamas tarnybinis patikrinimas, Vyriausybės spaudos tarnyba BNS šią savaitę informavo, kad jis dar nėra baigtas.
BNS rašė, kad birželio viduryje skraidinant lietuvius iš Jordanijos, kur jie buvo evakuoti iš Izraelio, buvo išlaipintas apžvalgininkas Marius Laurinavičius.
Kol kas tikslios priežastys, kodėl taip nutiko, neaiškios.
Skrydį organizavo „Avia Solutions Group“ užsakomųjų skrydžių įmonė „Chapman Freeborn“.
„Avia Solutions Group“ grupei priklausančios bendrovės „Skyllence“, aptarnaujančios privačius skrydžius Vilniaus oro uoste, vadovė Vilma Vaitiekūnaitė iš pradžių BNS sakė, kad taip nutiko, nes kilo klausimų dėl iš operatoriaus pateiktų duomenų.
Tuomet pats G. Žiemelis feisbuke pareiškė, kad išlaipinimas susijęs su galimu apžvalgininko grasinimu susprogdinti lėktuvą. Vėliau šią versiją pakartojo ir V. Vaitiekūnaitė.
Tuo metu M. Laurinavičius atmeta šiuos paaiškinimus ir tikina, kad išlaipinimas susijęs su jo kritika G. Žiemeliui.
M. Laurinavičiaus sugrąžinimo į Lietuvą galiausiai ėmėsi Krašto apsaugos ministerija, jis pargabentas kariniu orlaiviu „Spartan“.
Prieš keletą metų Valstybės saugumo departamentas (VSD) patvirtino, kad žvalgyba turi informacijos, kuri kelia abejonių dėl aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ veiklos ir patikimumo.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
-Nejaugi „Spartan“ tapo pigesnis už „Ryanair“?
Sąskaitų – nulis. Skaičiavimai – pritempti: „Spartan“ skrydis iš Antalijos į Lietuvą, prigriebiant pil. M.L. Vienoje, kainavo tik 9,6 tūkst. eurų. Be užsukimo į Vieną – būtų 2,5 tūkst. eurų pigiau. Smulkmena? Valdžiai – taip.
Tačiau –9,6 tūkst. eurų už „Spartan“ skrydį, nukrypusį nuo maršruto dėl vieno asmens, skamba pernelyg kukliai, ypač įvertinus realias karinio transporto lėktuvo eksploatacines sąnaudas ir įgulos kaštus.
Deja, KAM šių kaštų nepateikė, tačiau prie 9,6 tūkst. eurų nurodytos sumos, galimai, apsidraudimui prierašas: „šiai dienai sąskaitos faktūros, pagrindžiančios kaštus, nėra gautos“!?
Ar galime leisti taip neatsakingai taškyti gynybai skirtas lėšas, kai lėktuvas pakeičia kryptį dėl vieno politinio tinklaraštininko?
Ir čia prasideda tikrasis cinizmas. Šį „specialų“ piliečio M.L. pargabenimą kariniu oro transportu ir su karine palyda apmokėjo visi Lietuvos žmonės, o tokio tipo veiksmai siunčia žinutę, kad kai kurie žmonės verti daugiau nei kiti.
Kur ribos tarp valstybės interesų ir asmeninių paslaugų „saviems“?
Valstybės resursai – išrinktųjų patogumui!? Ir dar bando įtikinti, kad tai pigu.
Pigu – ne kaina, o požiūris.
Yra senas pasakymas : kol ponas pradės badauti (Žiemelis ar koks kitas), tai mužikai seniai bus badu numirę