Pokyčių, pasak A. Verygos, buvo nuo 2007-ųjų metų. „O dabar vėl situacija blogėja. Baigėsi krizė, žmonės vėl turi daugiau pinigų. Atsirado galimybė juos išleisti. Papildomų priemonių nesiėmus vartojimas pradės po truputėlį augti, - kalbėjo koalicijos prezidentas. - Priemonių yra daug, vienos, kuri išspręstų problemą, nėra. Neretai diskutuojant dėl priemonių visi labai pykstasi, yra sakoma, kad viena ar kita priemonė alkoholikų nepakeis“.
A. Veryga išvardino pačias efektyviausias priemones, kurios veikia: pirmiausi, alkoholis turėtų būti brangesnis.
„Per krizę gamintojai skundėsi „Kaip yra blogai, sumažėjo gėrimų pardavimai“. Tačiau niekas neatsižvelgė į faktą, kad krito ir visų kitų prekių pardavimai. Žmonės juk ir mažiau keliavo, ir pirkdavo mažiau, nes pinigų neturėjo, - sakė A. Veryga. - Kita priemonė yra prieinamumo ribojimas. Pardavėjai juk puikiai tai žino. Neatsitiktinai visi prekybos centrai kombinuojami kuo arčiau gyvenamų namų. Visi pardavėjai žino, kad vakare susigalvojęs žmogus gali patingėti nueiti pirkti. Dalį žmonių tai veikia“.
Dar viena efektyvi priemonė, A. Verygos teigimu, yra reklamos draudimas. „Ši priemonė nebeleidžia plėsti vartojimo. Tai yra investicija į ateitį, kad mažėtų pradedančių vartoti skaičius“, - teigė A. Veryga.