reklama

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „reklama“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „reklama“.

Nuotrauka plinta it virusas – neįtikėtinai panaši į Šimonytę: ekspertas įspėja, kad tokių atvejų tik daugės

Socialiniuose tinkluose išplito reklama, kurioje skatinama pirkti „drėgmę sulaikančias kelnaites“. Didžiausio dėmesio ši reklama susilaukė dėl to, jog reklamoje dirbtinio intelekto sugeneruota moteris itin panaši į Lietuvos ministrę pirmininkę Ingridą Šimonytę. Rinkodaros specialistas teigia, kad tokių reklamų, sukurtų su dirbtiniu intelektu ateityje vis daugės, o tam, kad būtų sustabdytas tokių reklamų platinimas – būtina visuomenės reakcija.
REKLAMA
Kaip reklama ant viešojo transporto „veža“ reklamos kampaniją link efektyvių rezultatų  Kaip reklama ant viešojo transporto „veža“ reklamos kampaniją link efektyvių rezultatų

Kaip reklama ant viešojo transporto „veža“ reklamos kampaniją link efektyvių rezultatų

Įvairiuose Lietuvos miestuose dinamišką drobę reklamai suteikia autobusai ir troleibusai, ryškūs, atkreipiantys dėmesį, riedantys tiek šurmuliuojančiuose senamiesčiuose, tiek intensyvaus eismo gatvėse. Šiandien, kai dėmesys yra trumpalaikis, o pirmasis įspūdis turi nepaneigiamą galią, reklama ant viešojo transporto ir jo viduje tampa kelionės – prekės ženklo kelionės – dalimi, padedančia pasiekti taip trokštamų rezultatų.
2024-06-03
REKLAMA
Reklama radijuje kartu su OWEXX – girdima ir išgirsta  Reklama radijuje kartu su OWEXX – girdima ir išgirsta

Reklama radijuje kartu su OWEXX – girdima ir išgirsta

Radijas, pritraukiantis didelę auditoriją unikaliu pramoginio ir informacinio turinio deriniu, yra neatsiejama mūsų kasdienybės dalis, net ir skaitmeniniame amžiuje neprarandanti savo populiarumo. Tai viena prieinamiausių medijų – radijo klausomasi namuose, automobilyje, darbe. Didelis auditorijos pasiekiamumas, vartotojų įsitraukimas ir programų pasirinkimo įvairovė, pritraukianti platų klausytojų ratą, paverčia radiją itin patrauklia medija reklamai.
2024-05-28

Specialisto komentaras: ar jau pripratome prie naujojo „Žalgirio“ logotipo ir kiek Vilniuje vilkų?

Profesionalus sportas neatsiejamas nuo emocijų. Jas kuria ne tik patys atletai, jų pasiektos pergalės, patirti pralaimėjimai, bet ir rinkodaros, komunikacijos sprendimai. Šiuolaikinėje visuomenėje, kuri vis sudėtingiau ir trumpiau geba koncentruoti savo dėmesį, emocinio santykio užmezgimas tarp sirgaliaus ir konkretaus klubo ar sportininko tampa svarbiu pajamas generuojančiu veiksniu. Kaip sunku užsiauginti sirgalius, o vėliau iš jų ir užsidirbti, rodo Vilniaus „Wolves“ pavyzdys.
2024-05-04

Paskelbė, kiek uždirba skandalingą reklamą sukūrę „Go Vilnius“ darbuotojai

Oficiali Vilniaus miesto plėtros agentūra „Go Vilnius“ tinklalapyje pateikia informaciją ir apie tai, kokius atlyginimus moka savo darbuotojams. Vis dėlto ne atlyginimų dydis privertė kilstelėti antakį, o tai, kad agentūroje dirba praktiškai vien tik vadovai. Agentūroje dirba 56 darbuotojai – beveik visi vadovai Šiuo metu VšĮ „Go Vilnius“ dirba 56 darbuotojai rašoma Rekvizitai.lt tinklalapyje. Pasižiūrėkime, kaip išsidėlioja darbuotojai pagal pareigybes.
2024-04-24

Apklausa: 8 iš 10 gyventojų pritaria lošimų reklamos draudimui

8 iš 10 gyventojų sako pritariantys, kad azartinių lošimų reklama Lietuvoje būtų uždrausta, atskleidė LRT užsakymu atlikta „Baltijos tyrimų“ apklausa. Anot apklausos, 80 proc. apklaustų 18 metų ir vyresnių šalies gyventojų pritaria tam, kad reikėtų visiškai uždrausti azartinių lošimų reklamą Lietuvoje. Tuo metu 15 proc. apklaustųjų šiam draudimui nepritaria.

Skandalinga Vilniaus reklama užsieniečių neišgąsdino: „Nuoširdžiai, man patiko“

Socialiniuose tinkluose žaibiškai plintanti naujoji Vilniaus reklama Vakarų Europai padalino lietuvius į dvi dalis. Vieni šią reklamą peikia ir tikina, kad ji žemina visą mūsų tautą. Kiti rėžia, kad lietuviai moka iš savęs pasijuokti, o reklamos poveikis bus milžiniškas. Idėjos autoriai teisinasi, kad tikslas buvo šia reklama žiūrovą šokiruoti ir parodyti, kokie stereotipai vis dar sklando apie Vilnių.

Benkunskas apie naująją Vilniaus reklamą: kaip nedidelio žinomumo miestas turime rinktis drąsias priemones

Vilniaus meras Valdas Benkunskas palankiai vertina dvejopas reakcijas sukėlusią „GoVilnius“ reklaminę miesto kampaniją. Pasak V. Benkunsko, Vilniui, kaip mažesnio žinomumo miestui, reikia išdrįsti rinktis dėmesį atkreipiančias priemones. „Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.

Vilniaus reklama sukėlė pykčio bangą – kodėl jai skirta tiek pinigų?

Socialiniuose tinkluose itin aršiai aptarinėjamas ketvirtadienį rinkodaros kampanijos „Expectations vs Reality“ (liet. lūkesčiai prieš realybę) pasidalintas reklaminis vaizdo klipas. Šis vaizdo klipas yra naujos rinkodaros kampanijos dalis – ja siekiama didinti miesto žinomumą tikslinėse turizmo rinkose: Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje. Anot kūrėjų, naujoji kampanija meta iššūkį įsisenėjusiems stereotipams ne tik apie Vilnių, bet ir visą Rytų Europos regioną.

Naujoji Vilniaus reklama sukėlė žinomų žmonių kritikos bangą: „Tai pokštas, tiesa?“

Visai neseniai pasirodžiusi turizmo agentūros „Go Vilnius“ reklama, skatinanti užsieniečius atvykti į miestą, sukėlė nemenką sąmyšį internete. Vieni reklamą gyrė, o kiti tikino, kad tai – didžiulis nesusipratimas. Kritiką socialiniuose tinkluose žėrė ir žinomi žmonės. Ketvirtadienį „GoVilnius“ miesto plėtros agentūra pristatė naują miesto verslo ir turizmo plėtros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet.
2024-04-05
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų