• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

,,Po krizės 2012 metai buvo sudėtingi, tačiau uždirbome rekordiškai daug pajamų. Uždirbome ne tik iš krovinių vežimo, keleivių, bet ir kitų paslaugų“, – antradienį žurnalistams sakė ,,Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, pelningas sumanymas buvo vežti krovinius į Afganistaną. Tai suteikė daug patirties, atnešė apie 30 mln. litų pajamų. Anksčiau mažėjęs keleivių vežimas taip pat jau atsigauna. 2012 metais LG grynasis pelnas siekė daugiau kaip 130 mln. litų. S. Dailydka sakė, kad gerų rezultatų duoda ir sąnaudų mažinimas, kurio pasiekiama investuojant į infrastruktūros atsinaujinimą.

REKLAMA

,,Mūsų traukinukai tapo vėl paklausūs, nes žmonės įvertino galimybę važiuoti greičiau ir patogiau. Didindami keleivinių traukinių kiekį, didiname efektyvumą“, – teigė jis ir pridūrė, kad greitai senųjų traukinių jau neliks. Jis pasakojo, kad nedideli, dvivagoniai traukiniai, kurie jau važinėja į Minską, netrukus važiuos ir į Klaipėdą. Ateityje, teigė S. Dailydka, tokie ekonomiški traukiniai pradės kursuoti ir kitomis kryptimis.

REKLAMA
REKLAMA

2012 metais LG įgyvendino projektų už 763 mln. litų. Šiemet, pasak S. Dailydkos, planuojama investuoti dar apie 1 mlrd. litų. Iki 2015 metų planuojama įgyvendinti visus planuotus projektus iki Kauno centro, nors pasak LG vadovo, atlikti visus darbus sudėtinga, kadangi geležinkelis darbų metų nestabdomas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rusijoje įtakos turės antroji ekonominės krizės banga

Kalbėdamas apie 2013 metus LG vadovas sakė, kad Rusijoje atėjo antroji ekonominės krizės banga. ,,Mes tai jaučiame, į Klaipėdos uostą nevažiuoja kroviniai. Tranzitas iš Rusijos yra akivaizdžiai kritęs. Nors planus per penkis mėnesius įvykdėme, birželį krintame apie 9 punktus“, – sakė S. Dailydka. Jis pabrėžė, kad tokios pačios tendencijos jaučiamos ir kitose šalyse, todėl tenka ieškoti naujų užsakovų.

REKLAMA

,,Tikslas – sustiprinti komercinę pusę”, – pabrėžė S. Dailydka, kalbėdamas apie uždavinius, kuriuos bendrovė kelia sau 2013 metais. Jis pasakojo, kad tam turėtų padėti ir komercijos atašė pajėgų stiprinimas Baltarusijoje, Rusijoje, Maskvoje. ,,Šie žmonės turi ieškoti krovinių ir nukreipti juos per Klaipėdą”, – pridūrė LG vadovas. Jis taip pat prasitarė, kad jau artimiausioje ateityje konteinerių pervežimo sektoriuje turėtų atsiverti nemažos perspektyvos Kinijos kryptimi. 

S. Dailydka taip pat minėjo, kad siekiant didinti krovinių, gabenamų per Lietuvą, srautus, ketinama daugiau dėmesio skirti ,,Vikingo” plėtrai, plėtojami ryšiai su Lenkija ir kitomis kryptimis.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų