• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žiniasklaidai paskelbus, kad Palangoje sulaikytas privatus lėktuvas, galimai apeinant sankcijas ketinęs skristi į Rusiją, „Avia Solutions Group“ pilotų mokymo bendrovė „BAA Training“ pranešė atleidžianti  orlaivio pilotą. 

4

Žiniasklaidai paskelbus, kad Palangoje sulaikytas privatus lėktuvas, galimai apeinant sankcijas ketinęs skristi į Rusiją, „Avia Solutions Group“ pilotų mokymo bendrovė „BAA Training“ pranešė atleidžianti  orlaivio pilotą. 

REKLAMA

Bendrovės vadovas Kšyštofas Gulbinovičius BNS teigė, kad darbo santykius su šiuo pilotu nutarta nutraukti, nes tokie veiksmai neatitinka įmonės vertybių.

„Reaguodami į žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją dėl „BAA Training“ darbuotojo veiklos, kuri iki šiol mums nebuvo žinoma, priėmėme sprendimą nutraukti su juo darbo santykius, nes tai neatitinka įmonės vertybių“, –  įmonės komentare teigė K. Gulbinovičius.

LRT Tyrimų skyrius antradienį skelbė, kad sulaikyto lėktuvo pilotas yra leidimą gyventi Lietuvoje turintis Rusijos pilietis, dirbantis „BAA Training“, o jo vieta nei tyrėjams, nei darbdaviui, nei žurnalistams nėra žinoma. 

REKLAMA
REKLAMA

K. Gulbinovičius BNS vėliau patvirtino, kad piloto buvimo vieta bendrovei kol kas nėra žinoma, susisiekti su juo nepavyko.

„Kol kas ne, mes irgi bandome su juo susisiekti, bet kol kas nepavyko“, – sakė K. Gulbinovičius.

REKLAMA

Tai, anot jo, bendrovei netrukdo priimti sprendimo dėl jo atleidimo: „Mes priėmėme sprendimą jį atleisti, tiesiog užkurtas procesas šio klausimo. Jeigu pavyks susisekti – tai pavyks, jeigu ne – imsimės atitinkamų priemonių be jo žinios.“

Įmonės komunikacijos vadovas taip pat patvirtino, kad pilotas „BAA Training“ dirbo epizodiškai, maždaug 10 valandų per mėnesį.

Iš Danijos per Švediją skridusiam ir kovo 16 dieną Palangos oro uoste degalų papildyti nusileidusiam lėktuvui „Cessna“ toliau skristi neleista paaiškėjus, kad galutinis jo kelionės tikslas yra Pskovas Rusijoje

REKLAMA
REKLAMA

Manoma, kad Lietuva atsidūrė tinkle, kurio ašis – Rusijoje veikiantis verslas, siūlantis padėti įsigyti ar susigrąžinti dėl sankcijų įstrigusius orlaivius ar jų dalis. Orlaivio kelionei tarpininkavo itališka įmonė, kurios tikrieji savininkai – Rusijoje. O ir pats lėktuvas, nors oficialiai registruotas Danijoje, neseniai parduotas Turkijos bendrovei, priklausančiai Rusijos piliečiui.

Lietuvos transporto saugos administracija dėl šio atvejo atlieka tyrimą.

Reaguodama į Kremliaus pernai vasario 24-ąją pradėtus karinius veiksmus Ukrainoje Lietuvos Vyriausybė šalies oro erdvę Rusijos lėktuvams uždarė pernai vasario 26-ąją, diena vėliau tai padarė ir Europos Sąjunga. 

Susisiekimo ministras Marius Skuodis antradienį sakė, kad bandymų apeiti draudimą Lietuvoje pasitaiko dažnai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų