REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
5
tv3.lt koliažas

Sostinės Antakalnio mikrorajone turinti išdygti nauja automobilių stovėjimo ir dviračių laikymo aikštelė papiktino vietinius gyventojus, o šie užvertė savivaldybę skundais ir savo idėjomis. Savivaldybei neliko nieko kito, kaip apsvarstyti alternatyvius pasiūlymus ir prie savo sprendimo grįžti rudens pradžioje.

5

Sostinės Antakalnio mikrorajone turinti išdygti nauja automobilių stovėjimo ir dviračių laikymo aikštelė papiktino vietinius gyventojus, o šie užvertė savivaldybę skundais ir savo idėjomis. Savivaldybei neliko nieko kito, kaip apsvarstyti alternatyvius pasiūlymus ir prie savo sprendimo grįžti rudens pradžioje.

REKLAMA

Vilniaus miesto savivaldybė šalia Antakalnio troleibuso žiedo esančiame Nemenčinės plento išsišakojime planuoja statyti naują automobilių stovėjimo aikštelę, kurioje vairuotojai galės palikti savo automobilius ir rinktis viešąjį transportą ar dviračius.

Preliminariame aikštelės plane automobiliams numatomos 107 vietos, 16 – automobilių dalijimosi paslaugai ir 104 uždaros vietos dviračiams. Skaičiuojama, kad projektas kainuos 298,5 tūkst. eurų. Statybas baigti planuojama 2020 m. rudenį.

Gyventojai sukilo

Vis dėlto dalies vietinių mikrorajono gyventojų toks savivaldybės planuojamas statinys nenudžiugino – kilo diskusijos Antakalnio gyventojus vienijančiose „Facebook“ grupėse, gyventojai kreipėsi į savivaldybę. Gyventojai laiške savivaldybei išdėstė 11 priežasčių, kodėl laiko projektą netinkamu. Tarp jų – nuogąstavimai dėl išaugsiančio automobilių srauto, galimai didėsiančio oro užterštumo bei nuvertėsiančio nekilnojamojo turto.

REKLAMA
REKLAMA

Su portalu tv3.lt susisiekęs Antakalnio gyventojas Marius taip pat abejojo aikštelės patrauklumu sostinės gyventojams ir svečiams.

„Aikštelė tikrai nebus patraukli atvažiuojantiems asmenims, nes Antakalnio gatvės rekonstrukcijos metu, kuri dabar vyko, nebuvo atnaujintas pravažiavimas viešajam transportui, nebuvo sukurta autobusų juosta. Todėl jie judės lygiai taip pat lėtai, galbūt net lėčiau negu paprasti automobiliai. Tai visiškai nemotyvuos žmonių palikti ten automobilį“, – tv3.lt sakė Marius.

REKLAMA

Vilnietis mano, kad aikštelė pasitarnauti tik aplinkiniams gyventojams, kurie joje paprasčiausiai paliks savo automobilius, bet dėl to kamščių esą nesumažės.

Antakalnio gyventojus vienijančioje „Facebook“ grupėje vartotojai prakalbo apie alternatyvią vietą siūlomam projektui.

„Ten projektuojamą dviračių nuomos pastatą/taisyklą puikiai galima įrengti už 50 m. esančiose Antakalnio terasose – ten pilna nuomojamų komercinių patalpų ir tai būtų kur kas pigiau. Arba į kitą pusę esančioje Vilniaus universiteto (VU) aikštelėje – už 50 m stovi daugiaaukštė VU aikštelė, tai ten šalia puikiai būtų pastatas tilpęs. Arba prie Nemenčinės plento stotelės link Saulėtekio – ji yra visai nudrengta, plius šalia jos yra dviračių takas.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, šalia šito projektuojamo asfalto gabalo yra IKI aikštelė – tai kodėl nepasidaro pilotinio „Park and ride“ projekto ar to apskritai ten reikia? Ir apskritai kodėl nesvarstoma požeminio parkingo idėja?“, – grupėje rašė vienas Antakalnio gyventojų.

Galutinį sprendimą nukėlė

Susidūrusi su gyventojų skundų ir pasiūlymų antplūdžiu, savivaldybė nusprendė užuot skubėjusi realizuoti projektą, apsvarstyti gyventojų siūlomas alternatyvas.

„Dabar yra svarstomos įvairų alternatyvių projektų pasiūlymai, atsižvelgiant į gyventojų poreikius ir pateiktus jų pasiūlymus. Ir sprendimas šito projekto, nes nėra apsispręsta dėl nė vienos alternatyvos, bus arba rugpjūčio pabaigoje, arba rugsėjo pradžioje. Tikrai savivaldybė atsižvelgs į gyventojų pasiūlymus, todėl ir nepriimtas tas sprendimas“, – tv3.lt sakė N. Kolkaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų