Neprilygstama poetinė prancūzų dainų elegancija pavertė jas viena mėgstamiausių ir patraukliausių muzikos atmainų pasaulyje. Lengvai skriejančios, judrios ir melancholiškos melodijos, išraiškinga, tačiau subtili ir neforsuota dainavimo maniera, išskirtinė sugestija ir skoningumas būdingi daugumai dvidešimtojo amžiaus prancūzų kamerinės dainos šedevrų, kurie sudarys kovo 24 d. 19 val. Šv. Kotrynos bažnyčioje vyksiančio koncerto programą.
Išgirsti tikrąjį tų dainų skambesį, pajusti jų rafinuotumą galima, ko gero, tiktai pačių prancūzų interpretacijose. Scenoje regėsime du iškilius šios tautos muzikus: jauną operos solistę Magali Léger ir pianistą Michaël Lévinas.
Naujoji operos žvaigždė Magali Léger lyrinį koloratūrinį sopraną puoselėjo Paryžiaus konservatorijoje pas nuostabiąją prancūzų operos koloratūrinių partijų karalienę Christiane Eda-Pierre ir taip pat – pas Christiane Patard. Debiutavusi operos scenoje kaip Klara operoje „Porgis ir Besė“, šiuo metu solistė turi jau solidų įvairių vaidmenų repertuarą: ji ir Zbineta Richardo Štrauso „Ariadnėje Naksose“, ir Despina Mocarto „Visos jos tokios“, Siuzana „Figaro vedybose“, Pamina „Užburtojoje fleitoje“, Miuzeta Pučinio „Bohemoje“, Džilda Verdžio „Rigolete“, ir t. t., ir t. t. Ji yra bent kartą dainavusi kiekviename Paryžiaus operos teatre, dosniai giriama kritikų ir mylima publikos. Operos aktualijas sekantys prancūzai įsitikinę, kad tai dar tik spindulingojo kelio į šlovę pradžia, ir Magali Léger talentas dar ryškiau skleisis ateityje.
Tarptautinėje scenoje gražuolė Léger dažniau pasirodo kamerinės dainininkės amplua, pristatydama programose neeilinio sudėtingumo ir gabaritų repertuarą. Pastaruoju metu ji žavisi dvidešimtojo amžiaus klasikais, ypatingai prancūzais: Francisu Puolencu, impresionistais Debiusi ir Raveliu, kurių kūriniai ir taps koncerto ašimi.
Solistei talkinantis pianistas – vyresnės kartos muzikas, Oliverio Messiaeno mokinys, labiausiai žinomas kaip kompozitorius ir Paryžiaus konservatorijos dėstytojas. Jaunystėje jis buvo laimėjęs prestižinį Romos prizą, ir visą gyvenimą išliko kūrybinių tendencijų priešaky, skyręs dėmesio ir serializmui, ir elektronikai, ir spektrinei muzikai. Tuo tarpu kaip pianistas jis nuodugniau skverbiasi į praeities kūrėjų palikimą, atranda šviežių interpretacinių sprendimų ir mėgaujasi puikių solistų draugija, šiuo atveju – jaunos talentingos scenos partnerės Magali Léger.