Paryžiaus automobilių parodoje vokiečiai pristatė jau septintos kartos „Volkswagen Passat“. Radikalių pakitimų automobilio išorėje nėra itin daug. Sedanas dabar 4 cm ilgesnis, universalas 3 cm trumpesnis už pirmtaką. Plotis išliko tas pats, automobiliai šiek tiek ūgtelėjo į viršų.
Automobilių gabaritus įvertinę ekspertai netgi užsiminė, kad naujasis „Passat“ gali būti sukurtas naudojant modernizuotą pirmtako platformą. Stilistiškai naujasis „Volkswagen Passat“ bando lygiuotis į flagmaną „Phaeton“. Panaši priekinė optika, masyvios radiatoriaus grotelės, priekinis bamperis su integruotais priešrūkiniais žibintais. Solidumo užtektinai. Viduje atsirado net laikrodis su normaliu ciferblatu a'la „Phaeton“.
Po variklio dangčiu naujame „VW Passat“ gali būti montuojama 10 motorų. Tai keturi benzininiai ( 1,4TSI (105 a.g.), 1,8TSI (140 a.g.), 2,0 TSI (211 a.g.) ir 300 a.g. šešių cilindrų motoras), keturi dyzeliniai ( 1,6TDI (105 a.g.), 2,0TDI ir 2,0BlueTDI (abu po 140 a.g.), ir galingiausioji 170 a.g. 2,0TDI versija. Taip pat į automobilius bus montuojamas gamtinėmis dujomis varomas 150 a.g. 1,4EcoFuel motoras ir 160 a.g. 1,4TSI MultiFuel variklis, veikiantis benzino ir bioetanolio mišiniu.
Gamintojai teigia, kad naujasis „Passat“ maždaug 18 proc. taupesnis už pirmtaką. Tai pasiekta įdiegus stabdymo energijos rekuperacijos sistemą ir sistemą Start/Stop.
Pagal inovacijas naujieji „Volkswagen Passat“ žengė didelį žingsnį į priekį. Automobiliuose montuojami „protingi“ priekiniai žibintai su „Dynamic Light Asissit“ aktyvaus valdymo sistema. Tokia pat sistema montuojama naujausiame „Touareg“ modelyje. „Passat“ dabar taip pat bus aprūpinami ir vairuotojo nuovargio sekimo sistema, o adaptyvus autopilotas važiuojant iki 30 km/h greičiu (pvz. kiemuose ar senamiesčiuose) pats sustabdys automobilį atsiradus netikėtai kliūčiai.
„Volkswagen“ teigia, kad naujojo „Passat“ pardavimai pagrindinėse Europos rinkose prasidės jau lapkričio viduryje.