Didžiosios Britanijos reklamos standartų komitetas (ASA) uždraudė siaubo muziejaus „London Dungeon“ reklamą, kurioje pavaizduota, kaip karaliaus Henriko VIII duktė karalienė Marija I pavirsta zombe. Reklama anonsuoja naują interaktyvų šou „Kruvinoji Marija“, skelbia naujienų agentūra „Reuters“.
Skaitmeninis reklamos skydas su karaliene, netikėtai virstančia zombe kruvinu veidu, išpuvusiais dantimis ir raudonomis akimis, buvo įrengtas Londono metropolitene. Minėtas komitetas gavo keturių gyventojų skundus, kuriuose teigiama, kad tokia reklama kelia siaubą vaikams.
Vienas Londono gyventojas teigė, kad jo vaikai ėmė drebėti iš siaubo pamatę reklamą. Kitas žmogus sakė, kad jo aštuonmetis sūnus buvo tiesiog šokiruotas pamatęs, kaip karalienė staiga virto zombe.
ASA nusprendė, jog tokia reklama turi būti uždrausta, nes kelia vaikams siaubą ir nerimą. O muziejaus atstovai pareiškė, kad šia reklama norėta parodyti tamsiąją karalienės Marijos I pusę ir kokia ji buvusi piktadarė.
Katalikė karalienė Marija I, valdžiusi 1553–1558 metais, praminta kruvinąja dėl savo žiaurumo. Jos valdymo metais buvo sudeginti keli šimtai protestantų.