Sumažinkite kojų celiulitą: tereikia padaryti tai

Celiulitas yra labai paplitęs dalykas – jis tam tikru gyvenimo momentu pasireiškia net 93% moterų. „Celiulitas susiformuoja, kai jungiamųjų audinių skaidulos tempia atpalaiduotą odą žemyn, virš riebalų liaukų ir link gilesnių odos sluoksnių“ – sako dr. Edwinas Anthony, gydytojas estetistas ir odos ekspertas. – „Celiulito atsikratyti neįmanoma, bet tikrai galima pagerinti jo išvaizdą.“

Celiulitas  (nuotr. Shutterstock.com)

Meskite rūkyti

Rūkymas ne tik yra vienas iš pagrindinių faktorių daugelio gyvybei gresiančių ligų atveju, bet ir lėtina kraujotaką bei silpniną kolageną, todėl jungiamieji audiniai tampa pažeidžiamesni, o tai reiškia, kad matysis po oda esantys riebalai (celiulitas).

Gerkite daug vandens

Svarbu gerti daug vandens ir valgyti maistą, kuriame yra daug skysčių (agurkai, pomidorai, paprikos ir salierai) – taip oda atrodys putlesnė, o jungiamieji audiniai bus stipresni ir elastingesni, todėl celiulitas matysis mažiau.

Po kontrastiniu dušu prauskite...

kojas! „Kaitaliojant karšto ir šalto vandens sroves kraujagyslės išsiplečia ir susitraukia, ir taip sukuriamas kraujagyslių pumpavimo efektas.“ – sako gydytojas. Pati oda reaguoja labai panašiai – dėl termogeneze vadinamo proceso šaltas vanduo pagerina medžiagų apykaitą. Galima pradėti arba nuo karšto, arba nuo šalto vandens srovės 30 sekundžių – 2 minutėms, tuomet temperatūrą keisti ir kartoti penkis kartus.

REKLAMA

Vartokite mažiau cukraus

Atspėjote – tie gardūs pyragėliai, desertai, kokteiliai, gazuoti gėrimai ir t.t. tikrai nepadeda norinčioms turėti stangrias ir dailias kojas. „Cukrus yra pagrindinė celiulito priežastis.“ – sako celiulito ekspertas Georgios Tzenichristos. Jei cukraus vartosite per daug, organizme gali sumažėti kolageno, o tai sukelia ankstyvą odos senėjimą ir suglebimą.

Sportuokite

Nejudrumas yra pagrindinė suglebusios odos priežastis. Jei daug laiko praleidžiate sėdėdama namuose, bent kas valandą atsikelkite nuo kėdės ir kasdien išeikite sparčiu žingsniu pasivaikščioti. „Celiulitui nėra jokių konkrečių pratimų, bet kai kurie pratimai gali tikti geriau.“ – sako Georgios. – „Trumpai tariant, kuo intensyvesnė treniruotė, tuo geriau. Kuo labiau pakyla jūsų pulsa ir kuo labiau trūksta oro, tuo daugiau kalorijų sudeginate, ir tuo daugiau celiulito sunaikinate.“

Gerkite kavą be kofeino

Kavoje ir arbatoje esantys polifenoliai apsaugo nuo celiulito. Jei gersite kavą be kofeino, jos galėsite suvartoti kiek tik norite – neteks perdozuoti kofeino iš kavos ir arbatos.

Valgykite apelsinus, citrinas ir greipfrutus

Nors šių vaisių žievelės primena celiulitą, juose yra daug vitamino C, kuris padeda gamintis kolagenui ir stiprina jungiamuosius audinius.

Naudokite kremą nuo celiulito

Kai kurie kremai nuo celiulito padeda, jei juose yra reikiami ingredientai. „Kai kurių augalų ekstraktai ir maistinės medžiagos padeda kovoti su keletu skirtingų celiulito aspektų – tai paprastojo kaštono ekstraktas, azijinės centelės ekstraktas, kofeinas, margenio ekstraktas, turmeriko ekstraktas ir žaliosios arbatos ekstraktas.“ – sako Georgios.

Stiprus masažavimas tepantis kremu taip pat gali padėti sumažinti celiulitą. „Poveikis dažniausiai bus laikinas, bet reguliarus masažas gali padėti sureguliuoti celiulitą.“– pataria dr. Edwinas.


Rašyti komentarą...
J
Jo
2020-07-21 15:09:04
Pranešti apie netinkamą komentarą
Einam ir atsigeriam kavą be kavos. Vieną dieną kavą gerti sveika, kita dieną - nesveika.
Atsakyti
-1

M
Magdė
2020-08-03 11:13:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
Nesamonė. Niekas nepadeda. Nebent intensyvus sportas, bėgimas ir spartus vaikščiojimas ne mažiau 25 km /h, dar važiavimas dviračiu
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų