• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Brangi elektromobilių gamyba daugeliui gamintojų kelia galvos skausmą. Vienu metu jie turėjo ne tik sukurti naujos rūšies transporto priemones, bet ir staigiai įšokti į naujų tendencijų traukinį, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka velniškai sudėtinga programinė įranga.


Brangi elektromobilių gamyba daugeliui gamintojų kelia galvos skausmą. Vienu metu jie turėjo ne tik sukurti naujos rūšies transporto priemones, bet ir staigiai įšokti į naujų tendencijų traukinį, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka velniškai sudėtinga programinė įranga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kadangi elektromobilių ir jiems skirtos programinės įrangos kūrimas reikalauja milžiniškų išteklių, kai kurie gamintojai ieško galimybių kaip galėtų bendradarbiauti ir tiesiog palengvinti savo naštą žengiant į naują automobilizmo erą. Vis dėlto, tokių partnerysčių inicijavimu įprastai užsiima britiškų, itališkų ar prancūziškų markių vadovai, tačiau šį kartą į ne pačią maloniausią padėtį pateko prestižinių automobilių gamintoja „Audi“.

REKLAMA

Pastaruosius porą dešimtmečių „Audi“ tvirtai stengėsi imtis lyderės vaidmens aukštesnės klasės automobilių segmente, tačiau „Volkswagen Group“ grupės narė dabar turi kreiptis pagalbos į „SAIC Motor Corp“ koncerną, jog ištiestų pagalbos ranką. '


SAIC L7
SAIC L7 – sedanas, kurio platformą ateityje naudos „Audi“ automobiliai

„Automobilwoche“ skelbia, jog „Audi“ vadovams siekiant išspręsti elektrinių modelių trūkumą bei paspartinti ir taip vėluojančių modelių pasirodymą rinkoje, Vokietijos gamintoja sukirto rankomis su Kinijos „SAIC Motor Corp“, kuri visiems gerai pažįstamam gamintojui suteiks prieigą prie pažangios, elektromobiliams skirtos platformos.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu „Audi“ savo elektrinius modelius kūrė ant „Porsche“ ir „Volkswagen“ inžinierių sukurtų platformų ir, tikėtina, jog tai galėjo daryti toliau, tačiau susidaro įspūdis, jog nei viena iš jų neatitinka aukštų „Audi“ standartų.


„Audi“ problemą turėtų išspręsti šiuo metu kuriama „SSP“ vardu pavadinta platforma, tačiau dėl programinės įrangos ir kitų problemų, jos naudojimas masinėje gamyboje buvo nukeltas iki net 2029 metų, tad „Audi“ neliko nieko kito, tik ieškotis pagalbos svetur.


Šiuo metu nėra žinoma kaip Kinijos gamintojos platforma pasitarnaus „Audi“, tačiau tikėtina, jog jos pagrindu bus sukurti bent keli nauji elektromobiliai, kurie padėtų ženkliai padidinti rinkos dalį Kinijoje, JAV ir Europoje.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų