Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Didžioji dauguma automobilių gerbėjų šį „Nissan“ sedaną vadina „Skyline GT-R“. Tuo tarpu japoniškų automobilių entuziastai mėgsta jį vadinti ir kitu vardu. Kokiu? Hakosuka.
Kultinio automobilio statusą turintis „Nissan Skyline GT-R“, pirmą kartą buvo pristatytas 1968 metais. Nors už automobilio kūrimą buvo atsakingi „Prince Motor Company“ inžinieriai, tačiau Japonijoje jis buvo pardavinėjamas ir pristatomas kaip „Nissan Skyline“. Vis dėlto, už sportiškas modelio versijas buvo atsakingi ne „Prince Motor Company“ specialistai, o „Nissan“. Būtent jiems reikėtų dėkoti už „2000 GT-X“ ir „2000 GT-R“ modifikacijų atsiradimą.
Pirmasis „GT-R“ modelis buvo pristatytas 1969 metų pradžioje. Ketverių durų sedano kėbulą turėjęs modelis buvo komplektuojamas su linijiniu 6 cilindrų benzininiu motoru, kuris išvystė 160 arklio galių. Pagal šiuolaikinius standartus, tai nėra daug, tačiau anuomet „Skyline GT-R“ buvo vienas greičiausių sedanų pasaulyje.
„Nissan“ iš viso pagamino vos 832 „Skyline GT-R“ egzempliorius su sedano kėbulu, tad turbūt patys įsivaizduojate kokią vertę turi šis automobilis. Kitų metų pradžioje, viename iš didžiausių automobilių aukcionų Jungtinėse Amerikos Valstijose bus parduodamas 1970 metų gamybos „Nissan Skyline GT-R“ sedanas.
Vos 58 tūkst. kilometrų nuvažiavusio automobilio pradinė kaina bus 110 tūkst. dolerių, tačiau šį klasikinį sedaną pardavinėjantis žmogus tikisi, jog aukcione pavyks surasti žmogų, kuris norės už jį sumokėti 150 tūkst. dolerių arba maždaug 420 tūkst. litų.
Didžioji dauguma automobilių gerbėjų šį „Nissan“ sedaną vadina „Skyline GT-R“. Tuo tarpu japoniškų automobilių entuziastai mėgsta jį vadinti ir kitu vardu. Kokiu? Hakosuka.
Kultinio automobilio statusą turintis „Nissan Skyline GT-R“, pirmą kartą buvo pristatytas 1968 metais. Nors už automobilio kūrimą buvo atsakingi „Prince Motor Company“ inžinieriai, tačiau Japonijoje jis buvo pardavinėjamas ir pristatomas kaip „Nissan Skyline“. Vis dėlto, už sportiškas modelio versijas buvo atsakingi ne „Prince Motor Company“ specialistai, o „Nissan“. Būtent jiems reikėtų dėkoti už „2000 GT-X“ ir „2000 GT-R“ modifikacijų atsiradimą.
Pirmasis „GT-R“ modelis buvo pristatytas 1969 metų pradžioje. Ketverių durų sedano kėbulą turėjęs modelis buvo komplektuojamas su linijiniu 6 cilindrų benzininiu motoru, kuris išvystė 160 arklio galių. Pagal šiuolaikinius standartus, tai nėra daug, tačiau anuomet „Skyline GT-R“ buvo vienas greičiausių sedanų pasaulyje.
„Nissan“ iš viso pagamino vos 832 „Skyline GT-R“ egzempliorius su sedano kėbulu, tad turbūt patys įsivaizduojate kokią vertę turi šis automobilis. Kitų metų pradžioje, viename iš didžiausių automobilių aukcionų Jungtinėse Amerikos Valstijose bus parduodamas 1970 metų gamybos „Nissan Skyline GT-R“ sedanas.
Vos 58 tūkst. kilometrų nuvažiavusio automobilio pradinė kaina bus 110 tūkst. dolerių, tačiau šį klasikinį sedaną pardavinėjantis žmogus tikisi, jog aukcione pavyks surasti žmogų, kuris norės už jį sumokėti 150 tūkst. dolerių arba maždaug 420 tūkst. litų.