„Ilgą laiką neradome bendros kalbos su esamu automobiliu, tačiau nenuleidžiame rankų kovoje dėl titulo, todėl nusprendėme imtis naujo plano“, – sprendimą pakeisti automobilį aiškino I. Buivydas.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
Pagalbos ranką ištiesė lenkų komanda „BSR Racing Solutions“, pasiūliusi išsinuomoti ką tik iš gamyklos išriedėjusį „Lancia“ bolidą. „Nekeliu jokių lūkesčių – tiesiog noriu pasimėgauti nauja technika ir pabūti kiek kitokioje aplinkoje“, – prieš startą sakė lenktynininkas.
„Lancia“ sugrįžimas – didelis įvykis Lietuvos ralyje. Būtent Eugenijus Tumalevičius po Nepriklausomybės atgavimo į Lietuvą atgabeno pirmąjį vakarietišką sportinį automobilį – kultinę „Lancia Delta HF Integrale“.
Vėliau jį vairavo ir Saulius Girdauskas. Ši markė yra ir pasaulinė ralio legenda, kurios „Stratos“ ir „Delta Integrale“ modeliai dominavo Pasaulio ralio čempionate (WRC), o šeši iš eilės iškovoti gamintojų titulai (1987–1992 m.) iki šiol yra nepagerintas rekordas.
Po daugiau nei 30 metų pertraukos „Lancia“ šiemet sugrįžo į ralį su naujuoju „Ypsilon“, skirtu populiariai „Rally4“ kategorijai. Priekiniais ratais varomas automobilis turi 3 cilindrų variklį, generuojantį 212 arklio galių, 5 laipsnių sekvencinę pavarų dėžę ir „Ohlins“ sportinę pakabą. Tai – modernus ginklas jauniesiems talentams, siekiantiems karjeros aukštumų.
Žiūrėk VISAS Europos vyrų krepšinio čempionato rungtynes TIK per Go3!