Dakaro ralio techninė komisija – toli gražu ne formalumas. Organizatoriai primena, kad pernykščiame ralyje šio barjero neįveikė 9 automobilių ekipažai ir 13 motociklininkų.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
Vis dėlto „General Financing – Autopaslauga“ komandai šiemet viskas klostėsi sklandžiai. „Šiemet viskas praėjo daug greičiau, palyginti su praėjusiais metais. Reikėjo surinkti apie 40 įvairių antspaudų, įrodančių, kad esi tinkamai pasiruošęs lenktynėms“, – po procedūrų teigė B. Vanagas. Jo šturmanas, patyręs A. Rudnickis, buvo nusiteikęs kovingai: „Pasiruošimas startui baigtas, bet svarbiausia – atėjo laikas karui.“
Po oficialių procedūrų, kai B. Vanago ir A. Juknevičiaus automobiliai jau buvo uždaryti parke, komanda skubėjo į susitikimą su Rosarijaus lietuvių bendruomene. Nuo 1947 metų veikiančiuose lietuvių namuose, kuriems vadovauja Lietuvos garbės konsulas Jose Rubenas Repšys, komandai buvo surengta šventė – Argentinos lietuviai vaišino sportininkus paelja ir taip simboliškai pažymėjo sėkmingą patikros pabaigą.
Lietuvos ekipažus Pietų Amerikoje palaiko ir 2013 metais kartu su Benediktu Vanagu debiutavęs šturmanas Saulius Jurgelėnas. Pasak jo, dalyvavimas Dakare ne sportininko vaidmenyje suteikia progą daugiau pabendrauti su kitomis komandomis ir įgyti naujos patirties.
Vertindamas artėjančias lenktynes, S. Jurgelėnas Lietuvos ekipažams linkėjo svarbiausio – išminties. „Tikrai bus pavojingų greičių ruožų, kiekviena menka klaida gali būti lemtinga. Tad linkiu pasirinkti teisingą greitį ir, kaip sakoma, nešokti aukščiau bambos“, – kalbėjo S. Jurgelėnas.
Lietuvos ekipažų į Pietų Ameriką palaikyti atvyko ir Saulius Jurgelėnas, 2013 metais Dakare debiutavęs kaip Benedikto Vanago šturmanas. Pasak jo, šiemet atvykus nebe sportininko vaidmenyje, atsiveria daugiau galimybių bendrauti su kitomis komandomis ir kaupti patirtį iš kitos perspektyvos.
Vertindamas artėjančias lenktynes, 2013 m. Dakaro dalyvis S. Jurgelėnas Lietuvos ekipažams linkėjo svarbiausio – išminties ir teisingo rizikos įvertinimo.
„Tikrai bus pavojingų greičių ruožų, kiekviena menka klaida gali būti lemtinga. Tad Lietuvos ekipažams linkiu išminties, pasirinkti teisingą greitį ir, kaip sakoma, nešokti aukščiau bambos“, – kalbėjo S. Jurgelėnas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!

