Sezono pokyčiai
Kaip ir kiekvieną naują sezoną, šiemet yra nemažai pasikeitimų. Pirmiausia, po 2013 metų renginio nebeliko bendro Australijos ir Naujosios Zelandijos etapo, kuris vyko nuo 2008 metų. 2014 ralio kalendoriuje liko tik Australija, kurioje geriausi sportininkai važiuos šiemet ir 2015 metais - iki naujų derybų.
Automobilių sporto gerbėjai šiemet vėl galės džiaugtis „Hyundai” pasirodymais. Į WRC sugrįžusi komanda keičia iš čempionato pasitraukusias „Kataro“ ir „Lotus“ komandas. Šiame sezone „Hyundai i20“ automobilius valdys Thierry Neuville ir Dani Sordo, kurie abu nefinišavo Monte Karle. Paskutinį kartą ši Pietų Korėjos automobilių gamintoja WRC trasose kovėsi 2000 – 2003 m. sezonais.
Kartu su „Hyundai“ į čempionatą sugrįžta ir viena didžiausių padangų gamintojų „Pirelli“, kuri prisijungs prie dabartinių tiekėjų „Michelin“, „DMACK“ ir „Hankook“. Paskutinį kartą „Pirelli“ padangas Pasaulio ralio čempionate tiekė 2010 metais.
Dar viena naujovė ta, kad gamyklinės komandos nebeturės registruoti vieno piloto visam sezonui. Nuo 2014 sezono komandos turės įvardinti vieną pilotą tik 10 – čiai etapų, o kituose vairuotojus galės rotuoti.
Taip pat šiemet Pasaulio ralio čempionato gerbėjams bus lengviau atskirti, kokiai kategorijai priklauso sportininkas, nes visi dalyviai (WRC, WRC-2, WRC-3 ir Junior WRC) privalės ant automobilio priekinio stiklo užklijuoti atitinkamos spalvos lipduką, pagal kurį bus žymima lenktynininko kategorija.