• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į redakciją kreipėsi gyventojas, kurio manymu vienas iš prekybos tinklų sukčiavo prekės kainą per akciją nurodęs didesnę, nei ji buvo iš tiesų.

Į redakciją kreipėsi gyventojas, kurio manymu vienas iš prekybos tinklų sukčiavo prekės kainą per akciją nurodęs didesnę, nei ji buvo iš tiesų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilnietis Simonas (redakcijai pavardė žinoma) „Norfos“ prekybos centre pirko riešutus, kurie prieš akciją kainavo 2,09 eurus. Po kelių dienų tiems patiems riešutams jau buvo taikoma 35 proc. nuolaida. Tačiau gaminio kaina jau buvo nurodyta gerokai didesnė – 2,39 euro. Dar po kelių dienų akcija baigėsi, o kaina taip ir liko padidinta.

REKLAMA

Įtaria, kad prekybos centrai gudrauja

Gyventojas sako ne pirmą kartą pastebintis, kad prekybos centrai paskelbia akcijas ir tuo pat metu padidina gaminio kainą.

„Manau, kad taip apgaudinėjami klientai. Pamatai, jog taikoma riebi 35 proc. nuolaida ir susigundai produktu. Bet nepastebi, kad prieš akciją produkto kaina ir taip buvo mažesnė. Taip kvailinami pirkėjai. O blogiausia, kad taip prisidengiant akcija nepastebimai pakeliamos kainos ir žmogus net nepastebi, jog brangsta prekės“, – rašo į redakciją kreipęsis vyras.

REKLAMA
REKLAMA

„Norfos“ atstovas sako, kad akcija tebuvo sutapimas

„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis paaiškino, kodėl riešutų kaina akcijos metu buvo padidinta ir po akcijos liko išaugusi: „Kas keli mėnesiai mes skelbiam konkursą tiekėjams. Jie pasiūlo savo kainas ir mes pasirenkame pagal geriausią kainos ir kokybės santykį. Mes prekiavome iki 11 dienos ta kaina, kuri yra pirmame čekyje – 2,05 euro. Nuo 11 dienos pasibaigė sutartis su tiekėjų ir įsigaliojo naujo konkurso metu laimėjusi sutartis su tiekėju. Mažiausia tiekėjo pasiūlyta kaina buvo 2,39 euro. Pigesnių pasiūlymų nebuvo. Taigi pabrango ir mūsų parduodami riešutai. Bet mes turėjome dar iš anksčiau likusių likučių tai dar kurį laiką prekiavome senomis kainomis. O nuo 14 iki 17 dienos buvo iš anksto suplanuota velykinė akcija -35 procentai. Taip sutapo, kad akcijos metu keitėsi tie tiekėjai ir kilo kaina. Po akcijos ji liko didesnė, nei prieš akciją. Tai tiesiog sutapimas“.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų