• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol „Mano automobilis“ rubrika dar yra pakankamai šviežia - pasikartosime. „Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.

Daugelis automanų turėdami laisvą vietą garaže, ją labai greitai užpildys automobilių detalėmis arba jiems patikusiu automobiliu - projektu. Šiuo metu Kaune gyvenantis Kęstutis iš pradžių džiaugėsi ne pirmos jaunystės, tačiau vis dar daugybę emocijų keliančiu 7 serijos „BMW“, o tiksliau - „E23“ - pirmos kartos 7 serijos atstovu, kuris padėjo labai tvirtus pamatus būsimoms modelio paveldėtojams.

Kol „Mano automobilis“ rubrika dar yra pakankamai šviežia - pasikartosime. „Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.

Daugelis automanų turėdami laisvą vietą garaže, ją labai greitai užpildys automobilių detalėmis arba jiems patikusiu automobiliu - projektu. Šiuo metu Kaune gyvenantis Kęstutis iš pradžių džiaugėsi ne pirmos jaunystės, tačiau vis dar daugybę emocijų keliančiu 7 serijos „BMW“, o tiksliau - „E23“ - pirmos kartos 7 serijos atstovu, kuris padėjo labai tvirtus pamatus būsimoms modelio paveldėtojams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW (2)


Septintukui vis dažniau pradėjus rodyti savo garbų amžių, automobiliui buvo paruošta šilta vieta garaže, kuriame jam bus ruošiamas jaunystės eliksyras. Išrinkus 7 serijos „BMW“, Kęstutis pradėjo ieškoti automobilio, kuris galėtų susidoroti su kasdieninėmis kelionėmis į darbą, į sodą ar kur nors tolėliau.
Vartydamas automobilių skelbimus, vaikino dėmesį patraukė štai šis „Mercedes Benz“. Automobilis, kuris labai dažnai vadinamas šios markės etalonu, Kęstučio dėmesį patraukė dėl išskirtinai gero stovio. Nors ryškios spalvos sedanas turėjo nupjautas spyruokles, šiek tiek parūdijusius sparnus, tačiau bendras automobilio techninis stovis buvo stebėtinai geras. Be to, priekyje buvo sumontuotas 3.0 litrų dyzelinis agregatas.

REKLAMA

W124 (1)


„Defektų šalinimas buvo vienas malonumas. Prieš tai sumontuotas nupjautas spyruokles pakeičiau į raudonas, kietesnes. Kietinau, trumpinau amortizatorius, nes surasti reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius šiems mersedesam yra pakankamai sunku“, - pasakoja Kęstutis.

W124 (2)


W124 (3)


„Sutalpinti galinius ratus padėjo penkių milimetrų ratų praplatintojai (a.k.a rastafkės).“
„Na ir dabar turiu problemą. Sutvarkiau tokią klasiką ir dabar gaila su ja važinėti. Tai dabar šį automobilį paslėpiau garaže po paklodėmis ir pradėjau ieškoti kito automobilio, kuriam galėčiau skirti savo dėmesį.“
Parodykite savo vairuojamą automobilį arba šiuo metu garaže konstruojamą projektą. Markė ir dydis - visiškai nesvarbu. Lauksime Jūsų laiškų - tiesiog užpildykite žemiau esančią formą arba susisiekite „
Facebook“ pagalba.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų