Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
31
Kaune duris atvėrė įspūdingo interjero parduotuvė (Teodoras Biliūnas/Fotobankas)

Karantino metu rekordinius pardavimus pasiekusiam „Newcrush“ prekės ženklui vadovaujanti Karolina Barasnevičiūtė ketvirtadienio vakarą žengė dar vieną svarbų žingsnį – oficialiai atidarė pirmąją fizinę grožio ir sveikatos papildų parduotuvę.

31

Karantino metu rekordinius pardavimus pasiekusiam „Newcrush“ prekės ženklui vadovaujanti Karolina Barasnevičiūtė ketvirtadienio vakarą žengė dar vieną svarbų žingsnį – oficialiai atidarė pirmąją fizinę grožio ir sveikatos papildų parduotuvę.

Pasidžiaugti sėkme atvyko verslo partneriai bei nuomonės formuotojų būrys, kuris, pasak K. Barasnevičiūtės, neabejotinai prisidėjo prie sėkmingos verslo kloties, rašo pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

„Buvome pirmieji Lietuvoje pradėję bendrauti su influenceriais, pažiūrėję į šią draugystę rimčiau. Sukūrėme ne tik lojalią ambasadorių komandą, bet ir įteisinome tai raštiškai sudarydami sutartis. Tokios praktikos iki mūsų nebuvo, todėl džiaugiamės tapę sektinu pavyzdžiu“, – pasakojo verslininkė.

Įvertinti metus laiko trukusių statybų rezultato atvyko nuomonės formuotoja bei vizažistė Milita Daikerytė, dainininkės Eglė Jakšytė ir Gabrielė Rutkauskienė-VASHA, TV laidų vedėja Gerda Žemaitė. Renginį vedė ir koncertinę programą atliko Tomas Legenzovas.

REKLAMA
REKLAMA

Naujų namų duris atvėrusi „Newcrush“ komanda džiaugiasi, jog nuo šiol turės galimybę būti dar arčiau klientų. Pasak jų, atgalinis ryšys su pirkėjais itin svarbi vertybė.

„Mums ši parduotuvė nėra tiesiog pardavimo taškas. Ji jungiasi su mūsų ofisu ir sandėliu ne be reikalo – norime, kad kiekvienas darbuotojas ir klientas jaustųsi itin patogiai, tad maloniai kviečiame prisėsti, pabendrauti, išgerti kavos. Kadaise mūsų patalpos be parduotuvės siekė vos 100 kv. metrų, o dabar turime 12 kartų didesnę grožio imperiją“, – džiaugėsi K. Barasnevičiūtė.

Akį traukiantį parduotuvės interjerą kūrė dizainerių komanda – Dovilė Bukauskaitė-Treikauskienė ir Agnė Andriukaitienė. Beveik 170 kv. m. plote unikalūs dekoro elementai persipina su mėlynos spalvos akcentais, suteikdami aplinkai išskirtinumo, erdvumo bei prabangos jausmą.

„Daugelis klientų įėję ištaria žodžius „vau, koks grožis“ – toks ir buvo sumanymas. Kaip ir viskas, ką darome – norime, kad klientai pas mus jaustųsi ypatingai. Iš klientų reakcijų suprantame, kad mums pavyko su kaupu“, – džiugesio neslėpė prekės ženklo vadovė.

Gairės:

Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (9)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
toliau skaitykite
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų