„The New Yorker“ neseniai išspausdino straipsnį apie aktorės Anna Faris biografiją, kuri suvaidino tokiuose filmuose kaip „The House Bunny“, „The Scary Movie“, „The Hot Chick“, „Take Me Home Tonight“ bei „Lost In Translation“. Nors straipsnis daugiausia dėmesio skiria jos greitu metu pasirodysiančiam filmui „What's your number?“, pasakojančiam moters istoriją, kuri išgyvena dėl to, kad turėjo per daug lovos partnerių, jis taip pat atskleidžia ir neapykantą moterims.
Tiems, kurie laukia filmo, apie aukštas pareigas užimančią moterį, kuri nėra apsėsta vyrų bei lytinių santykių ir iš viso turėjo vos vieną sugulovą, reikės nusivilti. Remdamiesi daugybės aktorių, rašytojų ir vadovų apklausa, Forbes pateikia stereotipinę moters personažo filmuose charakteristiką:
1. Žavinga moteris. Tai tokia moteris, kuri neturi darbo (o jeigu ir turi, tai nėra itin svarbios pareigos) ir yra seksualiai aktyvi. Ji daug verkia ir žino, kad dažnai dėl daug ko būna kalta. „Kad moteris tokia taptų, ją reikia iš pradžių “nugalėti„, t.y. pastatyti ją į vietą, neleisti jai išpuikti. Tai taip pat paprasta, kaip pravirkdyti 15-metę merginą romantinio filmo metu“, - tikina vienas apklaustasis.
2. Valdinga moteris negali būti lytiškai aktyvi. Filme „The House Bunnye“ seksas moterims buvo tarsi uždraustas vaisius. Nors Anna Faris atliko skaisčios merginos vaidmenį, jos aukštakulniai ir rožinė suknelė pranašavo kai ką kita.
3. Moterys negali būti ir šmaikščios, ir seksualios. Faris, rugsėjį pasirodysiančioje komedijoje „What's Your Number?“ atlieka moters, kuri permiegojo su 20 vyrų vaidmenį. Vėliau ji sužino, kad šis skaičius yra būtent toks, kuris gąsdina vyrus ir net ir labai norėdama ji nesumedžios sau skirto vyro. Sprendimas vienas iš dviejų: atskleisti tiesą arba sumeluoti tikrąjį vyrų skaičių. Faris charakteris atspindi „kekšės“ vaidmenį bet ji tikisi, kad kas nors ją įvertins ir supras. Per bandomąją peržiūrą žiūrovai juokėsi iš kai kurių filmo scenų, bet filmo prodiuseris išliko budrus. „Jaunesnėms moterims labiau nei vyresnėms patinka nuogybės ir humoras lytiniuose santykiuose. Tuo tarpu, vyresnės nei 25 metų moteris dėl to labiau nerimauja.“
4. Valdingos moterys negali būti ir karjeristės, ir šeimos puoselėtojos. „What's Your Number?“ filme Faris neseniai prarado darbą, kaip ir Anne Hathaway filme „The Devil Wears Prada“ atsisako savo aukštų pareigų dėl galimybės būti su mylimu vyru. Renne Zellweger „Bridget Jones“ filme garbina savo vadovą, kuris sugriovė jos karjerą, o pavyzdžiui, Cameron Diaz „There's Something About Mary“ yra gydytoja, tačiau filme niekada nematėme dirbančios ar net kalbančios apie karjerą.
5. Moterys turi būti vėplos. Jei valdinga moteris yra patraukli, ji negali turėti pusiausvyros jausmo. Pirmiausia, moteris turi „susimauti“, o tik vėliau tapti gudria ir klastinga. Vis dėlto, kai kuriuose filmuose kaip antai Sex and the City, Juno, Julie & Julia, The House Bunny, Mean Girls, Easy A, Something's Got to Give ir It's Complicated, moterys gali būti juokinga ir protinga, vulgari ir skaisti. Kai kurie prodiuseriai tikina, kad tokių filmų sėkmė būna tik viena iš nedaugelio, arba jie tapo populiarūs dėl kitų vyrų aktorių, nusifilmavusiu filmuose.
Kita vertus, vyrai kuria filmus, o moterys nebūtinai turi juos žiūrėti.