Vyriausybė ir Energetikos ministerija žada imtis priemonių, kad būtų sumažintas „Mažeikių naftos“ dominavimas degalų rinkoje. Jei ministrų kabinetas įvykdys savo pažadus, tikimasi, kad kainos mažmeninėje degalų rinkoje turėtų patraukti žemyn.
Šiemet girdima daug priekaištų, kad Lietuvoje degalų kainos yra aukštesnės nei kaimyninėse šalyse, ypač Lenkijoje. Dėl to tranzitu vykstantys vežėjai pradeda vengti Lietuvos degalinių.
Šiandien ryte Vyriausybėje vykusiame pasitarime pritarta Energetikos ministerijos pasiūlymui dėl konkurencijos mažmeninėje degalų rinkoje skatinimo, praneša Ūkio ministerija.
Anot pranešimo, akcinė bendrovė „Klaipėdos nafta“ nedelsiant bus įpareigota informuoti įmones apie galimybes importuoti degalus. „Klaipėdos nafta“ turi technines galimybes importuoti naftos produktus tanklaiviais per Klaipėdos naftos terminalą, tačiau tuo nebuvo naudojamasi.
Numatoma, kad artimiausiu metu „Klaipėdos nafta“ žiniasklaidoje ir savo interneto svetainėje paskelbs apie šio terminalo naftos produktų importo sąlygas ir pakvies naftos produktų importuotojus pasinaudoti tokiomis galimybėmis.
Dabar terminalas gali priimti naftos produktus iš tanklaivio į talpyklas ir po to į geležinkelio cisternas. Artimiausiu metu bus pasirengta ir naftos produktų pakrovimui į benzinvežius.
Tai turėtų sumažinti akcinės bendrovės „Mažeikių nafta“ dominavimą degalų rinkoje, pagerinti verslo sąlygas naftos importuotojams ir sumažinti degalų kainas.