REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Permainingi žiemos orai vairuotojams Lietuvoje sukuria išbandymų. Iš pradžių – gausus sniegas, tada – atlydis, o su sausiu vėl užplūsta šalčio banga. Plikledis, suplūktas sniegas ir provėžuoti keliai priverčia labiau sutelkti dėmesį ir mažinti greitį. 

Permainingi žiemos orai vairuotojams Lietuvoje sukuria išbandymų. Iš pradžių – gausus sniegas, tada – atlydis, o su sausiu vėl užplūsta šalčio banga. Plikledis, suplūktas sniegas ir provėžuoti keliai priverčia labiau sutelkti dėmesį ir mažinti greitį. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto su vienais automobiliais šaltojo sezono išbandymai yra įveikiami lengviau negu su kitais. Dauguma žmonių, turinčių automobilius su keturių varomų ratų sistemomis, teigia, kad jų gyvenimas žiemą yra lengvesnis. 

REKLAMA

Todėl „Caramba.lt“ ekspertų komanda, įvertinusi dažniausiais paieškas ir savo klientų TOP 5 pasirinkimus, kurie leidžia užtikrintai jaustis kelyje žiemą–vasarą.

„Toyota RAV4“ Lietuvoje yra pelnęs daug simpatijų ir yra žmonių, kurie vėl ir vėl renkasi šį automobilį, nes iš šio visureigio visada gauna tai, ko tikisi. Turiu sutikti, kad visų varomųjų ratų pavara yra puikus pasirinkimas mūsų klimatui. O erdviame salone yra pakankamai vietos tiek keleiviams, tiek kroviniams, todėl šis automobilis tinka ir ilgesnėms šeimos savaitgalio kelionėms po snieguotą Lietuvą, ir trumpesnėms kasdienėms kelionėms į darbą ir atgal“, – sako Gediminas Dijokas, „Caramba.lt“ vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

 Dėl kompaktiško dydžio jis puikiai tinka važinėti mieste, o erdvus interjeras ir SUV stilius traukia tuos, kurie ieško praktiško ir šeimai patogaus automobilio. Šildomos sėdynės ir klimato kontrolės sistema užtikrina, kad šaltomis žiemos kelionėmis visiems būtų jauku.

„Toyota“ saugos funkcijų paketas, įskaitant įspėjimą apie susidūrimą ir įspėjimą apie nukrypimą iš eismo juostos, suteikia papildomą apsaugos lygį. 

Ekspertai pažymi, kad RAV4 sėkmę Europoje lėmė ir „Toyota“ įsipareigojimas diegti hibridines technologijas. Kokybišką 2018–2019 metų „Toyota RAV4“ galima rasti už 20–22 tūkst. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volvo XC60“ gamintojai palygino su išmaniuoju telefonu, tik didesniu. Bet vairuotojai šį automobilį renkasi ne dėl to, kad patogiai paskambintų mamai. Prieš save matant „Caramba.lt“ parinktą 2018 metų gamybos visureigį, pirmiausia į akis krenta skandinaviško dizaino bruožai ir elegancija, o sėdus prie vairo – visų varomųjų ratų sistema kartu su pažangia traukos kontrolės sistema. Tai lemia optimalų sukibimą su slidžiu paviršiumi ir suteikia pasitikėjimo, kai oro sąlygos žiemą yra sudėtingos.

Iš aukščiausios kokybės medžiagų pagamintos interjero detalės sukuria šiltą ir jaukią atmosferą, žiemos keliones paverčiančią komfortiška patirtimi. Šildomos sėdynės primena, kad švedų inžinieriai irgi mėgsta komfortą ir šaltos rytinės kelionės į darbą jiems nebūtų maloni patirtis. Tad niekas nenorėjo, kad žiemos rytą salone būtų šalta.

REKLAMA

Saugumas yra „Volvo“ prekės ženklo šerdis. Technologijos įdarbintos tam, kad padėtų vairuotojui sudėtingose situacijose. Pavyzdžiui, automatinio avarinio stabdymo sistema suteikia naują apsaugos lygį apledėjusiuose kelio ruožuose. Apskritai, vairavimo dinamika suteikia pasitikėjimo dėl gerai suderintos pakabos sistemos. Akivaizdu, jog gamintojai siekė, kad vairuotojas ar vairuotoja visuomet jaustų šimtaprocentinę kontrolę. Naudoto 2018 metų modelio kaina svyruoja ties 23–28 tūkst. eurų.

„Nissan X-Trail“ – dar vienas optimalų kainos ir kokybės santykį suteikiantis automobilis, kartu galintis pasiūlyti puikų pravažumą ir vairavimo patogumą. G. Dijokas primena, kad šiemet pristatytas ketvirtos kartos „Nissan X-Trail“ neseniai Lietuvoje buvo išrinktas „Metų automobiliu 2024“.

REKLAMA

„Nissan X-Trail“ turi ilgą dalyvavimo konkurse tradiciją ir smagu, kad šiemet jam pasisekė – Japonijos gamintojų lūkesčiai išsipildė. Apžvalgininkų įspūdžiai iš bandomųjų važiavimų irgi buvo teigiami. Naujausios kartos modelis išlaiko geriausias savo pirmtakų savybes“, – teigia „Caramba.lt“ vadovas ir rekomenduoja atkreipti dėmesį į trečios kartos „X-Trail“ pasiūlymus, kurie prie lietuviškos žiemos padėtų prisitaikyti visų varančiųjų ratų režimu ir erdviu salonu, kuris lengvai transformuojasi taip, kad jame galima vežti net ne kalėdinę eglutę, o visą eglę. Automobilio vidus yra gerokai erdvesnis negu lietuvių mėgstamo jo giminaičio „Nissan Qashqai“. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kokybiškos vidaus apdailos medžiagos, pakankamai galingas, bet taupus variklis – tai dar pora svarbių šio modelio privalumų, kodėl jis pateko į Caramba.lt TOP5. Naudotą trečios kartos „Nissan X-Trail“ šioje platformoje galima įsigyti ir už 15 tūkst., ir už 23 tūkst. eurų – kainą lemia komplektacija, įranga, rida ir kitos specifikacijos. 

Ar įmanomas „4x4“ topas be „Subaru“, kuris savo pravažumo reputaciją atsiveža tiesiai iš ralio trasų? Todėl verta atkreipti dėmesį į gerąją „Subaru Outback“ vairuotojų patirtį Lietuvoje. Puikus našumas, patvarumas ir ilgaamžiškumas – šio „Subaru“ savybės, kurios metams bėgant nekinta. O „Subaru Outback“ universalas ralio patirtis priderina prie paprastų vairuotojų poreikių, pabrėždamas važiavimo saugumą, pusiausvyrą ir stabilumą kelyje. Simetrinė visų varančiųjų ratų sistema (AWD) yra esminis atsakymas žiemos keliams. Simetriškas transmisijos išdėstymas lemia tolygesnį galios perdavimą ir gerokai padidina automobilio galimybes įveikti sudėtingas atkarpas. Taip, kaip boksininkai įveikia alinamas treniruotes. 

REKLAMA

Mat vadinamieji bokserinio tipo varikliai yra „Subaru“ ypatybė, tarsi prekės ženklo parašas. Šio tipo variklyje cilindrai išdėstyti horizontaliai. Kai variklis įjungtas, cilindruose judantys stūmokliai prasilenkia vienas su kitu tarsi besisparinguojančių boksininkų rankos. Variklis yra palyginti lengvas ir mažas, bet generuoja didelę galią. Be to, agregatas sumontuotas žemai ir toks svorio centras lemia stabilumą kelyje ir puikų valdymą, kurį galima sustiprinti tokiomis funkcijomis kaip „X-Mode“ ir „Vehicle Dynamics Control“. Slidžiuose ir apsnigtuose keliuose šios funkcijos įrodo savo naudą. Sparingą su žiema vairuojant „Subaru Outback“ galima pradėti, už šį naudotą automobilį sumokėjus maždaug 20–23 tūkst. eurų. 

REKLAMA

„Audi A6“ vieta šiame TOP5 kai kam gali atrodyti netikėta, tačiau dėl „Quattro“ sistemos privalumų verčiau ginčytis su „Audi“ inžinieriais. „Ištrinti vairuotojų patirties ir simpatijų „Audi A6“ modeliui – neįmanoma“, – įsitikinęs G. Dijokas, šį modelį apibūdinantis kaip nesenstančio stiliaus bei elegantiško dizaino. „Quattro“ visų varančiųjų ratų sistema užtikrina geresnę trauką, stabilumą, patikimą ir kontroliuojamą vairavimą ir slidžiomis miesto gatvėmis, ir apsnigtais greitkeliais. Jautrus valdymas suteikia sportiškumo pojūtį, todėl patinka tiems, kurie ieško dinamiško vairavimo patirties. Sistema dinamiškai paskirsto galią tarp priekinės ir galinės ašies, taip pat tarp kairiojo ir dešiniojo ratų, užtikrindama optimalų sukibimą su keliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 Aukštos kokybės klimato kontrolės sistema, šildomos sėdynės – patogumai, esantys tiek „Audi“, tiek kituose į topą patekusiuose modeliuose. Sėdint šiltai ant patogios sėdynės, galima tyrinėti pažangių technologinių funkcijų gausą ir stebėti, kaip tai sukuria rafinuotą vairavimo aplinką. Naudotas 2017 metų laidos „Audi A6 quattro“ su linkėjimais iš Vokietijos gali kainuoti apie 18–22 tūkst. eurų. 

„Visureigiai ar visureigio savybių turintys automobiliai, užtikrinantys gerą pravažumą, Lietuvoje visada turėjo didelį gerbėjų ratą. Galbūt dėl to „Tautos automobilio 2024“ šiemet atiteko „Ford Ranger Raptor“ galiūnui, kuris dar pelnė ir savo kategorijos „Metų 4x4“ karūną. Savo ruožtu mums bus įdomu stebėti, ar titulai lems didesnį šio automobilio populiarumą Lietuvoje. Įvairių metų „Ford Ranger“ yra senas geras caramba.lt svečias – iš pasirinkimų mūsų platformoje galima susidėlioti ištisą šio modelio evoliuciją“, – priduria G. Dijokas. 

Pirmą vietą be kalbų duočiau Subaru, antrą - Toyotai, trečią- Nissan, ketvirtą - Volvo ir penktą Audi. Japonų elektronika kerta visus.
Reklama... ir nieko daugiau...- ir nelabai kvalifikuota.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų