Daugiau nei šimtmetį trunkanti veikla, tradicijos ir patirtis – būtent tai, pasak Suomijos įmonės „Olvi“ plėtros direktoriaus Peep Akkel, turi itin didelės įtakos siekiant pritraukti tarptautinius investuotojus ir plėsti Lietuvos bravoro „Volfas Engelman“ veiklą.
„Mūsų patirtis rodo, kad ilgametės tradicijos ir patirtis – garantas rimtiems investuotojams, viliojantis juos atsigręžti į aludarystės verslą. Nors iš mažos šeimyninės alaus daryklos, įsteigtos 19 amžiaus pabaigoje, išaugome į tarptautinį koncerną, tačiau išsaugojome šeimos verslui būdingas vertybes ir požiūrį į kokybę“, – lankydamasis Lietuvoje sakė P. Akkel.
Vienos didžiausių Suomijoje alaus, sidro, alkoholinių kokteilių ir nealkoholinių gėrimų gamintojos atstovas ketvirtadienį Kaune vykusiame renginyje „Aludarystės verslo taisyklės: prieš 160 metų ir dabar“ teigė, kad plėsdamas savo verslą Europoje koncernas paprastai renkasi tvirtą istorinį pagrindą ir ilgametes aludarystės tradicijas turinčias įmones.
„Mūsų alaus darykla – viena pirmųjų ne tik Lietuvoje, bet ir rytiniame Baltijos jūros regione pramoninių alaus daryklų – kažkada taip pat buvo šeimos verslas. Tad mūsų bravoras patenka tarp garbingo amžiaus sulaukusių šalies verslo įmonių. Išsaugotos aludarystės tradicijos ir pažangus požiūris į verslą leidžia sėkmingai augti ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje alaus rinkoje“, – pritarė svečiui vienos koncerno įmonių „Volfas Engelman“, kuriai šiemet sukanka 160 metų, vadovas Marius Horbačauskas.
Nuo 1999 metų „Olvi“ įmonių grupei priklausančio bravoro „Volfas Engelman“ istorija prasidėjo 1853 m. Savo istorinį vardą, kuriame įrašytos įkūrėjų pavardės, viena didžiausių ir moderniausių Lietuvoje alaus daryklų susigražino prieš porą metų – 2011-ųjų balandžio 12-ąją.
Kompanijos „Volfas Engelman“ pardavimai 2012 metais siekė 118 mln. litų – 16,1 proc. daugiau negu 2011 metais. Per kelerius pastaruosius metus į įmonės modernizavimą buvo investuota daugiau kaip 100 mln. litų.