„Porsche“ savo klientams pristato naujovę – rezervacija 24 valandas per parą

Šių metų pavasarį Lietuvoje startavus „Porsche“ automobilių prekybai internetu, „Porsche“ centras Vilniuje praneša dar vieną naujovę – automobilio rezervaciją 24 valandas per parą, rašoma pranešime spaudai.

Nuo šiol klientai sprendimą pirkti pasirinktą modelį galės priimti nuotoliniu būdu jiems tinkamu metu patogioje vietoje. 

„Porsche“ centro Vilniuje vadovės Rasos Klimavičiūtės teigimu, didžioji dalis „Porsche“ automobilių parduodama po klientų apsilankymo centre, praėjus tam tikram laiko tarpui. Visgi, pastaruoju metu neretai pasitaiko atvejų, kai klientas centre fiziškai apžiūri automobilį ir sako pagalvosiąs, o jam išėjus automobilis nuperkamas kito kliento. 

„Tokias situacijas diktuoja šiandienos rinka, kai paklausa viršija pasiūlą. Siekiant apsaugoti klientų interesus, pristatome nuotolinės rezervacijos galimybę, skirtą priimti sprendimą dėl norimo automobilio įsigijimo be streso, galbūt ramesnėje aplinkoje ir tinkamesniu metu nei darbo dienos vidurys. Pavyzdžiui, nuo šiol penktadienį išsirinkus automobilį Vilniuje, saugiai užsisakyti jį bus galima šeštadienį esant Nidoje“, – aiškina „Porsche“ centro Vilniuje vadovė ir priduria, kad tam prireiks vos išmanaus telefono arba kompiuterio. 

R. Klimavičiūtės teigimu, internetinė prekyba suteikia ir dar vieną galimybę, itin vertinamą „Porsche“ entuziastų: „Mūsų svetainėje klientų patogumui sukurta automobilių konfigūravimo sistema leidžia patiems susikurti savo svajonių „Porsche“, jei perkamas naujas automobilis. Klientai gali rinktis modelį, jo interjero ir eksterjero detales, spalvą bei kitus individualius sprendimus, o atlikus užsakymą, pagamintas automobilis pristatomas į kliento nurodytą vietą, kad ir prie namų durų“. 

Prekyba internetu galima ir naudotais „Porsche“ automobiliais, juos taip pat galima rezervuoti internetu. 

„Porsche“ koncernas automobilių prekybą internetu pradėjo 2019 m. Vokietijoje. Vėliau internetinė prekyba plėtėsi ir į kitas Vakarų Europos valstybes, o 2021 m. pavasarį prisijungė ir Lietuva. Koncernas skaičiuoja, kad internetinė prekyba ženkliai prisidėjo prie išaugusio naujų klientų skaičiaus. Pavyzdžiui, Italijoje net 40 proc. internetu „Porsche“ automobilius įsigijusių pirkėjų buvo nauji prekės ženklo klientai.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų