• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Tyrimų bendrovė „Millward Brown“ vėl skelbia brangiausių prekės ženklų pasaulyje šimtuką „BrandZ Top 100”. Per dešimtmetį sąrašo vertė išaugo 126 proc. ir siekia 3,3 trln. JAV dolerių. Autoriai pastebi, kad praėjusi finansinė krizė ne tik padalijo penkmečius į du skirtinga dinamika pasižyminčius laikmečius, bet ir išryškino technologijų rinkos spartą.

23

 Tyrimų bendrovė „Millward Brown“ vėl skelbia brangiausių prekės ženklų pasaulyje šimtuką „BrandZ Top 100”. Per dešimtmetį sąrašo vertė išaugo 126 proc. ir siekia 3,3 trln. JAV dolerių. Autoriai pastebi, kad praėjusi finansinė krizė ne tik padalijo penkmečius į du skirtinga dinamika pasižyminčius laikmečius, bet ir išryškino technologijų rinkos spartą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmoje vietoje atsidūrusios technologijų kompanijos „Apple“ vertė per paskutinius metus augo 67 proc. ir dabar siekia 247 mlrd. JAV dolerių. Anot tyrimo autorių, tai lėmė naujojo „iPhone 6” sėkmė ir pardavimai. Tuo tarpu per dešimtmetį kompanijos prekės ženklo vertė išaugo 1,4 tūkst. procentų.

REKLAMA

„Apple“ tik paskutiniaisiais metais aplenkė technologijų milžinę „Google“, kuri dabar tenkinasi antrąją vieta šimtuke. Jos prekės ženklas yra vertinamas 173,65 mlrd. JAV dolerių.

Sparčiausiai vertę augino kita technologijų kompanija „Facebook“, kuri kasmet demonstravo 99 proc. brangstantį savo prekės ženklą. Kompanija sąraše atsidūrė 2011 metais ir per tą laiką „Facebook“ prekės ženklo vertė išaugo 272 procentus. Šiuo metu ji siekia 71,1 mlrd. JAV dolerių.

REKLAMA
REKLAMA

Viena sėkmingiausių Azijos bendrovių „Alibaba“ su savo rekordiniu pirminiu viešuoju akcijų siūlymu pateko į „BrandZ Top 100” sąrašą ir iškart išsiveržė prekybos srityje, už saves palikdama tokius gigantus kaip „Amazon“ ir „Walmart“. Kinų technologijų gamintojas „Huawei“ taip pat buvo vienas iš sėkmingų naujokų. Apskritai 6 iš 7 naujokų yra kildinami iš Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per tyrimo laikotarpį tik dvejuose sektoriuose buvo užfiksuotas neigiamas pokytis. Sulėtėjęs Kinijos ekonomikos tempas ir sugriežtinta valdžios dovanų priėmimo tvarka privertė prabangos prekių sektorių kristi 6 procentais. Tuo tarpu tarptautiniai bankai taip pat prarado 2 proc. savo prekės ženklų vertės.

Visą šimtuką galite pasižiūrėti čia, o išsamiau susipažinti su tyrimu – čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų