Apie 25 tūkst. naujų keleivinių ir krovininių lėktuvų, vertinamų 3,1 trilijono JAV dolerių, bus pagaminta nuo 2009 iki 2028 metų. Tai rodo paskutinės Airbus Global Market prognozės.
Augančios ekonomikos, besiplečiantys oro linijų tinklai, nebrangių vežėjų gausėjimas, eismo intensyvėjimas ir senų, mažiau eko-efektyvių orlaivių keitimas eko-efektyvesniais oro laineriai – tai faktoriai, skatinantys naujų orlaivių paklausą.
Didesni lėktuvai visose dydžių kategorijose reikalingi, kad padėtų sumažinti orlaivių perpildymą ir patenkintų egzistuojančių maršrutų augimą. Palyginus orlaivių investicijų trukmę ir flotilės apyvartumą, ekonominio nuosmukio ciklas yra sąlyginai trumpas, o stiprus oro kelionių poreikis skatina augimą.
Tikimasi, kad 2009 metais pajamų iš keleivio už kilometrą (RPK) sumažėjimą 2 proc. pakeis padidėjimas iki 4,6 proc. 2010 metais.
Prognozė numato, kad artimiausius 20 metų keleivių vežimo RPK (pajamos iš keleivio už kilometrą) atlaikys sektoriaus cikliškus padarinius ir išaugs iki 4,7 proc. per metus arba padvigubės per artimiausius 15 metų. Tam prireiks beveik 24 100 keleivinių orlaivių, vertinamų 2,9 trilijono JAV dolerių, paklausos.
Pakeitus maždaug 10 000 senesnių keleivinių lėktuvų, pasaulinė 100 vietų ar didesnių orlaivių flotilė padvigubės. Šiuo metu flotilę sudaro apie 14 000 orlaivių.
Prognozuojama, kad mokestis už krovinio toną kilometrui (FTK) kasmet padidės 5,2 proc. Derinant su flotilės atnaujinimu, tai sukurs maždaug 3 440 krovininių lėktuvų paklausą. Iš jų daugiau nei 850 yra nauji lėktuvai, vertinami 210 milijardų JAV dolerių, konvertavus keleivinių orlaivių likutį.