• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik trečdalis automobilių savininkų Lietuvoje pripažįsta, kad nuosavas automobilis neatsiperka. Kitų vairuotojų neįtikina ir faktas, kad vidutiniškai 94 proc. laiko automobilis mūsų šalyje praleidžia stovėdamas. Į miestus grįžtant spūsčių ir perpildytų kiemų sezonui, susisiekimo paslaugų platforma „Bolt“ nusprendė neapsiriboti vien raginimais: neefektyviai gyventojo naudojamą automobilį nupirks už kreditą pavėžėjimo paslaugoms, kelionėms dalijimosi automobiliais bei elektriniais paspirtukais.

Beveik trečdalis automobilių savininkų Lietuvoje pripažįsta, kad nuosavas automobilis neatsiperka. Kitų vairuotojų neįtikina ir faktas, kad vidutiniškai 94 proc. laiko automobilis mūsų šalyje praleidžia stovėdamas. Į miestus grįžtant spūsčių ir perpildytų kiemų sezonui, susisiekimo paslaugų platforma „Bolt“ nusprendė neapsiriboti vien raginimais: neefektyviai gyventojo naudojamą automobilį nupirks už kreditą pavėžėjimo paslaugoms, kelionėms dalijimosi automobiliais bei elektriniais paspirtukais.

REKLAMA

Automobilių savininkai jau pildo specialią formą, kur ne tik aprašo automobilį, bet ir nurodo pageidaujamą kainą, o galutinis sprendimas dėl sandorio paaiškės netrukus – jau rugsėjo pabaigoje. Platforma įvertins visus pasiūlymus ir už vieną iš automobilių pasiūlys kreditą „Bolt“ paslaugoms. Maksimali numatomo sandorio vertė – 3,5 tūkst. eurų.

„Norime atkreipti Lietuvos miestų gyventojų dėmesį, kad sprendimas atsisakyti automobilio turėtų būti apsvarstytas planuojant kiekvieno namų ūkio biudžetą. Šiandien turime visas sąlygas miestuose keliauti efektyviau, švariau ir pigiau, tačiau net ir prisijaukinus naujus mobilumo įpročius, tūkstančiai nuosavų automobilių vis vien liūdi prie namų ar darbo, užimdami plotus, kurie galėtų būti sugrąžinti žmonėms“, – įsitikinusi Justė Ivaškevičiūtė, „Bolt” marketingo vadovė Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jos, pagrindinis trukdis pereiti prie tvaresnių keliavimo mieste įpročių yra žmonių galvose – miestų infrastruktūra ir gyventojų piniginės tam jau pasiruošusios.

REKLAMA

Vien dalijimosi transportas didžiuosiuose miestuose jau gali pasiūlyti alternatyvą kiekvienai kelionei nuosavu automobiliu, nepaisant jos trukmės, paros laiko ar oro sąlygų.

„Gyventojai negali racionaliai įsivertinti automobilio vertės, nes įprasta skaičiuoti tik išlaidas jo eksploatacijai. Dešimtmečiais paties automobilio kaina nebuvo kvestionuojama, o laikoma pasididžiavimo verta investicija. Tikimės, kad ši kampanija pakvies gyventojus skaičiuoti šiek tiek kitaip: kiek troleibuso bilietų ar kelionių el. paspirtuku vertas mano naujas ar senas automobilis?“ – viliasi J. Ivaškevičiūtė.

„Regitros” duomenimis, vien per pirmus septynis 2023 m. mėnesius į Lietuvos kelius išvažiavo daugiau nei 37 tūkst. naujų automobilių, o naujausiais Statistikos departamento skelbiamais duomenimis, 1 tūkst. gyventojų Lietuvoje tenka 466 individualieji automobiliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų