„Snuggie“ – taip vadinasi naujosios vienuolio sutaną primenančios antklodės, dėl kurių amerikiečiai eina iš proto. Pristatytos pernai spalį, kai šalį purtė didžiausios ekonominės krizės bangos, jos netruko išsikovoti populiarumą. Per vos tris mėnesius šių antklodžių šalyje parduota daugiau nei 4 milijonai.
Apie jas sukurta daugiau nei 200 parodijuojančių filmukų kanale „YouTube“. Su „Snuggie“ kai kurie žmonės Vašingtone stebėjo Baracko Obamos inauguraciją. Ir tai dar ne viskas – viena TV laidos vedėja „vilkėdama“ antklodę pasirodė tiesioginiame eteryje.
Šiuo metu antklodėmis prekiaujanti bendrovė nespėja vykdyti užsakymų, žmonės nepatenkinti, kad įsigytų prekių reikia laukti kartais net iki 6 savaičių. Tačiau fabrikai Kinijoje ir platinimo tinklas JAV veikia visu pajėgumu.
Viena iš „Snuggie“ sėkmės priežasčių – puikus starto laikas. Antklodžių reklamos kampanija prasidėjo tuomet, kai didžioji dalis reklamdavių traukėsi iš TV eterio. Atpigus reklamos laikui, įmonė turėjo puikias galimybes produkto pristatymui.
Prie antklodžių su rankovėmis sėkmės prisidėjo ir tinkamai sudėlioti pagrindiniai akcentai. Bendrovė jas siūlė kaip alternatyvą šildymo sezono metu – susisupę į patogias antklodes žmonės galės prisukti radiatorius bei sutaupyti. Be to, pardavėjai dvi antklodes ir dvi stalines lemputes siūlo už 19,95 JAV dolerio, kas yra palyginti nedidelė kaina.