Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Best Marketing“ rinkodaros pasiekimų konkurse „Pasword 2008“ Latvijoje dėl efektyviausios kampanijos titulo su „Adidas“, „Mitsubishi“ ir „Parex“ varžysis Centis Ūbele – „Maximos“ reklaminis personažas Latvijoje.

Juoką keliantis mąstytojas su ugnele pilietis Centis Ūbelė padeda latviams nesukti galvos kam priklauso „Maxima“. Ūbelės figūra ir išmintis mirga kiekvieno latvio televizoriuje, internete ir, aišku, parduotuvėse. Ūbelė yra pirmasis ir vienintelis Latvijos efektologas – reiškinių efektyvumą tyrinėjantis ir aiškinantis personažas. Parodijinis personažas pats tapo parodijuojamas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų