Pasak „LTG Cargo“ atstovės Kotrynos Dzikaraitės, toks sprendimas priimtas reaguojant į Baltarusijos paramą Rusijos karinei invazijai Ukrainoje.
„Tiek atstovybės Baltarusijoje bei Rusijoje, tiek ir „Rail Lab“ buvo įsteigtos siekiant bendradarbiauti ir ieškoti naujų ryšių su verslo partneriais šiose šalyse, tačiau galimybių tokiems ryšiams nebeliko, todėl buvo priimti atitinkami sprendimai“, – BNS Plius nurodė K. Dzikaraitė.
Anot jos, prieš inicijuojant „Rail Lab“ likvidavimo procedūras, „LTG Cargo“, „Geležinkelio tiesimo centras“ ir „Rail Lab“ sudarė sandorį, pagal kurį Baltarusijos įmonė iš „LTG Cargo“ įsigijo 97 proc., o iš „Geležinkelio tiesimo centro“ – 1 proc. savo akcijų. Likę 2 proc. „Rail Lab“ įstatinio kapitalo priklauso „LTG Cargo“.
„Baltarusijos teisės aktai numato, kad juridinis asmuo privalo turėti dalyvius, tai yra „LTG Cargo“ neturėjo teisės visa apimtimi perleisti „Rail Lab“ dalių pačiai bendrovei“, – aiškino K. Dzikaraitė.
„LTG Cargo“ 2022 metų šešių mėnesių ataskaitoje nurodoma, kad „Rail Lab“ užsiėmė lokomotyvų ir riedmenų gamybos, transporto priemonių remonto ir techninė priežiūros, kitų mašinų ir įrangos didmeninės prekybos veikla. Anot ataskaitos, šių metų pirmąjį pusmetį „Rail Lab“ nevykdė pardavimų veiklos, įmonė patyrė 67 tūkst. eurų nuostolių.
Birželio pabaigoje „Rail Lab“ dirbo vienas darbuotojas.