Vienas pagrindinių Klaipėdos uosto ekonomikos šaltinių -sparčiausiai tarp Baltijos šalių didėjanti konteinerių ir ratinės technikos krova - Klaipėdos jūrų uosto direkciją skatina susirūpinti laivyba pietinėje uosto dalyje.
Uosto gylis turi tikti naujos kartos didesniems ir talpesniems laivams, bet efektyviau naudoti pietinę uosto dalį trukdo Botanikos draustinio ribos, rašo "Lietuvos žinios".
10 metrų gylis Malkų įlankoje, kur veikia konteinerių terminalas, nėra pakankamas, mat nukritus vandens lygiui tenka riboti laivybą. Didesnio tonažo laivams, nei įplaukia dabar, būtinas 11,5 metro gylio kanalas.
Laivybos kanalui į Malkų įlanką gilinti 2007-2008 metais.uostas numato skirti 16 mln. litų.
Naujoji krantinė būtų skirta ir komerciniams "Klasco" poreikiams. Pasak bendrovės komercijos direktoriaus Vytauto Kauno, su partneriais sutarta dėl vaisių krovos, todėl įmonė planuoja 2008 metais prie 144-osios krantinės pastatyti vaisių terminalą.
Kol kas uosto darbai pietinėje dalyje nepradėti. Rekomendacijas, ką čia galima daryti, turi pateikti Lietuvos energetikos ir Botanikos institutų mokslininkai.
Verslininkai pagrįstai nuogąstauja: jei suplanuoti uosto direkcijos sumanymai šiemet žlugs, valstybės investicijos liks nepanaudotos, o privačios virs nuostoliais.