George‘as Anders’as „Forbes“ straipsnyje aiškina, kodėl 8 metus veikiantis profesinis socialinis tinklas „LinkedIn“ sparčiai lenkia kitas priemones, naudojamas įdarbinimo vadybininkų.
Ieškantiems darbo ir galvojantiems apie karjeros kūrimą, žinutė aiški: vis daugiau sprendimų priėmėjų, rinkdamiesi darbuotojus, pirmiausia naudoja „LinkedIn“. Kaip jame taisyklingai save reprezentuoti?
Trumpai, bet tiksliai, 100–300 žodžių aprašykite savo karjerą
Nepamirškite detalių ar reikšmingų pasiekimų. Vartokite jus dominančių darbų raktinius žodžius, vadinamuosius keywords, ir jų aprašymų frazes. Pats „LinkedIn“ padės jums tai padaryti: naudokite „Skills and Enterprise“ nuorodą, pilkame laukelyje, puslapio viršuje, ir įrašykite darbo pavadinimą, tai nuves jus į susijusių gebėjimų („Related Skills“) sąrašą.
Užpildykite išsilavinimo („education“) ir patirties („experience“) grafas
Daug žmonių įrašo tik dabartinį savo darbą, o tai ir yra klaida. Galvokite, kad jūsų profilis internete yra papildoma jūsų gyvenimo aprašymo paieškos galimybė. Kiekvieną darbą detaliai ir aiškiai aprašykite, nurodydami, ką ten veikėte. Jei galite, įvardykite ir pasiekimus.
Pridėkite rekomendacijų
Ieškantys darbuotojų jas skaito. Gaukite mažiausiai penkias ir stenkitės, kad jos atspindėtų jūsų karjerą: jei dirbate pardavimų srityje, gaukite pirkėjo, kolegos ir vadovo rekomendacijas.
Plėskite ryšius
Kviesdami ką nors prisijungti, visada nusiųskite asmeninę žinutę, o spręsdami ar priimti kvietimą, paklauskite savęs, iš kur pažįstate tą žmogų: ar jis iš asmeninės jūsų aplinkos ar profesinės. Ar norėtumėte dalykiniais reikalais susitikti su juo akis į akį?
Dabar niekas nepradeda ir nebaigia karjeros tame pačiame darbe. Jei esate tinkle „LinkedIn“, vadinasi, jūs atviri naujoms galimybėms, visomis prasmėmis.