„Aš manau, kad vienas iš vertingų dalykų yra mūsų patirtis, mūsų inovacijos ir musų technologijos, padedančios pastatyti ir prižiūrėti taupų geležinkelį. Mes potencialiai galime sutaupyti daug lėšų klientui atnešdami technologijas“, - po Jungtinės Karalystės įmonių konferencijos Vilniuje BNS sakė
Geležinkelių industrijos asociacijos tarptautinės plėtros vadovas Neilas Walkeris (Neilas Volkeris).
Jis tikisi, kad Jungtinės Karalystės bendrovės arba tarptautinės bendrovės, kurių geležinkelių verslo padaliniai dirba iš Jungtinės Karalystės, dalyvaus „Rail Baltica“ konkursuose.
N.Walkeris taip pat pridūrė, kad Jungtinės Karalystės apsisprendimas pasitraukti iš Europos Sąjungos (ES) neturėtų paveikti šalyje veikiančių bendrovių galimybių dalyvauti tarptautiniuose ES infrastruktūros projektuose, nes juose bendrovės dirba iki šiol.
Konferencijoje dalyvavo bendrovės „Aecom“, „Camlin Rail“, „Findlay Irvine“, „Hitachi“ padalinys, „MPEC Technology“, „Pandrol“ , „Tensar International Limited“ ir „Zaha Hadid Architects“.
„Rail Baltica“ sujungs Helsinkį su Berlynu per Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Geležinkelio tiesimo darbus numatoma baigti 2024-2025 metais.
Projektui, kurio vertė sieks apie 5 mlrd. eurų, ES 2014-2020 metais gali skirti iki 85 proc. lėšų. „Rail Baltica“ darbams Lietuvoje Europos Komisija pernai jau skyrė 106 mln. eurų, šiemet - dar beveik 191 mln. eurų.