„Bandau konkuruoti stengdamasis klientui įteikti ar pranešti, kad jie turėtų būti labai atsargūs pirkdami internetu. Yra labai daug perpardavinėtojų, daug svetainių, kurios net neturi gėlių salonų. Klientas, užsakęs per tokią kompaniją, automatiškai praranda dalį pinigų, kadangi kiekvienas paslaugos operatorius nusirėžia savo dalį ir dažnai ta dalis gali siekti ir 50 proc.“, - „Žinių radijo“ laidoje „Verslo ritmu“ sakė S. Kaminskas.
Anot jo, gėles užsakant internetu, reikia atkreipti dėmesį, kur siunčiamos gėlės ir kurioje vietoje yra gėlių salonas. Pavyzdžiui, jei gėlės siunčiamos į Klaipėdą, reikia žiūrėti, ar tas pardavėjas turi saloną Klaipėdoje.
„Tokiu atveju išlošia klientas, kadangi tas, kuris ir priima ir vykdo užsakymą, atsako už visą sumą, kurią klientas užsakė“, - pasakojo S. Kaminskas. Pašnekovas teigė, kad gėlių užsakymas internetu Lietuvoje darosi išties populiarus: „Labai dažnai žmonės naudojasi šia paslauga. Prieš 20 metų, jeigu į mėnesį gauni 3 pristatymus, tai jau būdavo pakankamai neblogai, paskui po šiek tiek didėjo, o tam tikru metu būna ir taip, kad į dieną 3-5 pristatymai, o tai jau tikrai neblogai.“ S. Kaminskas atkreipė dėmesį, kad šiame versle svarbu ne tik gėlės ir puokštės, bet ir konfidencialumas.
„Netgi būna tokių atvejų, kada mes nuvežame puokštę, ir mes žinome tekstą, kas ten parašyta, o moteris klausia: nuo ko tos gėlės? Aš sakau: mes tikrai nežinom, jūs pasiskaitysit ir sužinosit.
Dažnai būna ir be teksto siunčiama – jos tada prašo apibūdinti tą žmogų, kaip jis atrodė, o mes sakom: mes tikrai nieko nežinom. Kitaip būtų labai neįdomu. Aš pats esu gavęs gėlių, įtarinėjau, nuo ko, bet išsiaiškinau tik gal po 5 metų“, - kalbėjo floristas. Pašnekovas skeptiškai vertina idėją bendradarbiauti su įmonėmis, siūlančiomis papildomas dovanas šalia puokščių.
„Daug kompanijų, kurios į gėles bando įpinti įvairius gurmaniškus krepšelius, sūrius, meškiukus, balionus, tortus, netgi Svarovskio papuošalus, dovanas... Aš manau, kad mes pardavinėjame gėles, pardavinėjame jausmus, tai man tie visi sūriai ir kiti dalykai sumenkina gėlių prasmę.“
S. Kaminskas pažymėjo, kad verslo perspektyvą nurodyti sunku, nes keičiasi technologijos – jauni žmonės kartais apseina ir nusiuntę virtualią gėlių puokštę. Vis tik floristas išlieka optimistu.
„Aš tikiu, kad neįvyks taip, kad gėles bus galima tiesog atsispausdinti printeriu. Dirbtines – galbūt, bet gyvas, ko gero, niekaip.“