„Kol kas daugiausiai nukentėjusiųjų kreipėsi iš Vakarų Lietuvos, tačiau per visą šalį nuvilnijęs uraganas žalos sukėlė ir kituose miestuose. Stichijos metu buvo itin sudėtingos sąlygos keliuose, todėl įvyko nemažai avarijų. Siautėjant „Feliksui“, nukentėjo ir stovintys automobiliai. Apgadinto turto įvykiai išaugo trečdaliu: tai vėjo apgadintos stogo dangos, apgadintos terasos, tvoros, kaminai, kitas turtas. Visus įvykius skubiai registruojame ir tikimės operatyviai atlyginti patirtas žalas“, - teigia BTA Žalų reguliavimo departamento direktoriaus pavaduotojas Ernest Marek Goliančik.
Daugiausiai klientų, beveik pusė visų nukentėjusiųjų, į bendrovę kreipėsi dėl avarijų keliuose, jie nukentėjo neatsižvelgę į pablogėjusią situaciją keliuose. Penktadalis klientų registravo savo ar įmonių turtui padarytą žalą. Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA klientų aptarnavimo tinklas – vienas plačiausių Lietuvoje. Šiuo metu veikia 107 bendrovės atstovybės, klientais kasdien rūpinasi daugiau nei 400 darbuotojų. Iš tūkstančio didžiausių Lietuvos kompanijų net 60 procentų naudojasi BTA paslaugomis. Ne gyvybės draudimo bendrovė klientams kas valandą išmoka apie 10000 eurų draudimo išmokų, kas 3 minutes užregistruoja po naują įvykį, per mėnesį pradeda 3100 naujų bylų.