Didžiausia krovinių apyvarta pernai buvo Lenkijos keliais – 368 mlrd. tonkilometrių, arba beveik 20 proc. visos.
Po jos sekė Vokietija (281 mlrd. tonkilometrių), Ispanija (272 mlrd. tonkilometrių), Prancūzija (174 mlrd. tonkilometrių), Italija (153 mlrd. tonkilometrių).
Šioms penkioms šalims teko 67 proc. visų apimčių.
Tarp mažesnių ekonomikų reikšmingi kiekiai užfiksuoti Čekijoje (70 mlrd. tonkilometrių), Rumunijoje (67 mlrd. tonkilometrių), Lietuvoje (66 mlrd. tonkilometrių), Nyderlanduose (63 mlrd. tonkilometrių).
Kalbant apie 2024 metais gabentų produktų grupes, pirmasis dešimtukas nepakito. Šis stabilumas atspindi nuolatinę transporto paklausą pagrindinėse tiekimo grandinėse, tokiose kaip maistas, žemės ūkis, statybinės medžiagos ir cheminės medžiagos, pažymi Eurostatas.
Maisto produktai, gėrimai bei tabakas ir toliau dominavo (312 mlrd. tonkilometrių), po jų sekė grupinės prekės, įskaitant kartu gabenamas skirtingas prekes (237 mlrd. tonkilometrių).
Trečioje vietoje buvo žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės produktai (208 mlrd. tonkilometrių), po jų sekė kiti nemetaliniai mineraliniai produktai (137 mlrd. tonkilometrių), metalų rūdos ir kiti kasybos ar karjerų eksploatavimo produktai (132 mlrd. tonkilometrių), cheminės medžiagos (116 mlrd. tonkilometrių).
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!