Konkurencijos tarybos nuomone, tokio reklaminio teiginio naudojimas galėjo suklaidinti reklamos vartotojus dėl bendrovės patikimumo ir paveikti jų ekonominį elgesį, t.y. sprendimus ar veiksmus, susijusius su draudimo įsigijimu.
Draudimo paslaugos yra specifinės ir reikia nemažai papildomų žinių, kad reklamos vartotojas galėtų patikrinti draudimo bendrovės patikimumą, ar bent palyginti su kitomis draudimo bendrovėmis. Draudimo bendrovių patikimumo kriterijų Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato, todėl rinkoje esant didelei konkurencijai bei nesant galimybių objektyviai įvertinti ir palyginti draudimo paslaugas teikiančių bendrovių patikimumą, didelės reikšmės turi įmonės įvaizdis, kurį "ERGO Lietuva" siekė susikurti Reklamos įstatymo draudžiamais metodais.
REKLAMA