„Bionade”, natūralus gaivusis gėrimas, vokiška „anti-Cola”, prieš dešimtmetį pradėtas gaminti vienos bavarų šeimos varykloje, šiandien sėkmingai tvirtinasi tarptautinėje rinkoje.
2003 metais iš viso buvo supilstyta 2 milijonai gėrimo buteliukų, šįmet - jau 200 milijonų. Penkerius metus įmonės pardavimai kasmet augo po 300 proc., rašo „Deutsche Welle”.
Šiuo metu populiarusis vokiečių gėrimas tvirtinasi Italijos, Prancūzijos, Airijos, Beneliukso ir Skandinavijos šalių rinkose. Greitu metu „Bionadas” pasieks JAV, Kanadą ir Ispaniją.
„Mūsų strategija bus tokia pat kaip Vokietijoje - tiesiog leisime vartotojams atrasti „Bionade’ą.”, - korporacijos vadovo Peterio Kowalskio žodžius cituoja dienraštis „Der Tagesspiegel”.
Viena „Bionade” marketingo ypatybių yra ta, kad gėrimas nėra skirtas jokiai atskirai vartotojų grupei. „Mes tikimės, kad gėrimas tinka visiems. Jis pritaikytas bet kam, nuo vaikų iki suaugusių ir senelių”, - teigė kompanijos atstovas.
Neseniai „Bionade” pasirašė sutartį su „McDonald’s” kavinių tinklu „McCafe” - pagal ją, vokiečių sodos gėrimas taps viena pagrindinių greito maisto kampanijos naujovių, rašo „Deutsche Welle”.
Gėrimo koncepcijos kūrėjas, Dieter Leopold, organiškąją „Сoca-Cola” gėrimo alternatyvą sumanė dar aštuntajame dešimtmetyje, tačiau pačios „Bionade” formulės paieškos užtruko dar aštuonis metus.
Be salyklo, „Bionade’o” sudėties pagrindiniai ingridientas yra meduje randamos medžiagos, vitaminai ir mineralinės medžiagos. Jo gamybos procesas yra panašus į alaus - skirtumas tik tas, kad esant organinei sodai cukrus virsta ne alkoholiu, bet gliukozės rūgštimi. Šiaip ar taip, tiksli gėrimo technologija yra saugoma paslaptyje.
Gėrimas yra gaminamas įvairių egzotiškų skonių, - šeivamedžio uogos, imbiero bei apelsinų mišinio ar nefeliumo.