Rusijoje valstybinė propaganda gavo daugiau subsidijų, negu kelių remontas (nuotr. SCANPIX)

Rusijoje valstybinė propaganda gavo daugiau subsidijų, negu kelių remontas (nuotr. SCANPIX)

Socialinis tinklas „Facebook“ pirmadienį užblokavo Kremliaus ruporu laikomos Rusijos televizijos RT puslapį, pirmadienį pranešė šio valstybinio kanalo vadovė, pavadinusi tokį žingsnį pasikėsinimu į žiniasklaidos laisvę.

„Turėjome papildomą projektą anglų kalba „In the Now“. Šis projektas buvo itin populiarus – vien „Facebook“ turėjome 2,5 mlrd. peržiūrų ir 4 mln. prenumeratorių!“ – per susirašinėjimo platformą „Telegram“ pranešė RT vyriausioji redaktorė Margarita Simonian.

Pasak jos, televizijai CNN parodžius reportažą, kuriame teigiama, kad projektą finansuoja Rusijos vyriausybė, „Facebook“ tučtuojau mus užblokavo! Nepateikdama jokių kaltinimų“.

„Nepažeidėme jokių „Facebook“ taisyklių“, – teigė ji.

Anot M. Simonian, neturėtų būti problema, kad puslapio lankytojai neinformuojami, jog jis finansuojamas Rusijos.

REKLAMA

Paprašytas pakomentuoti padėtį Kremliaus atstovas Dmitrijus Peskovas pareiškė, kad RT „turi gauti iš „Facebook“ tikslų paaiškinimą“, kodėl buvo užblokuotas puslapis.

Pirmadienį „In the Now“ buvo nepasiekiamas per „Facebook“.

Projekto „YouTube“ kanale sakoma, kad jis siekia „suburti dėmesingų žiniasklaidos vartotojų bendruomenę, besidominčia svarbiu, neįprastu ir prasmingu turiniu“.

2014 metų kovą paleisto projekto, iš viso turinčio 2,8 mln. vaizdo įrašų peržiūrų, aprašyme neužsimenama apie kokias nors sąsajas su RT ar Rusija.

Tarp naujausių vaizdo įrašų temų – pastangos išvalyti vandenynus, „geltonųjų liemenių“ judėjimo protestai Prancūzijoje, ateizmo stiprėjimas ir Rusijos futbolo chuliganų veiksmai.

Europos Sąjungos finansuojamas projektas „EU vs Disinfo“ – kampanija, siekianti „reaguoti į prokremlišką dezinformaciją“, nurodė, kad „In the Now“ buvo paleistas siekiant pritraukti jaunesnių žiūrovų, kuriems mažiau įdomūs RT politiniai reportažai.

Kanalas tai daro „pridėdamas vaizdo įrašų, turinčių didelę emocinę ir pramoginę vertę“, tačiau jie yra naudojami kaip „masalas“, skirtas projekto ryšiams su Rusija „užmaskuoti“, rašo „EU vs Disinfo“.

Praeitą mėnesį „Facebook“ paskelbė pašalinęs daugiau kaip 500 puslapių, susijusių su Rusija ir užsiimančių „koordinuota neautentiška veikla“.

Dauguma pašalintų paskyrų buvo susijusios su 2014 metais įkurtos valstybinės naujienų agentūros „Sputnik“, taip pat vadovaujamos M. Simonian, darbuotojais.

Tuo metu „Facebook“ nurodė, kad užblokuoti puslapiai kūrė paskyras, „kad suklaidintų kitus, kas jie (iš tikrųjų) yra ir kuo jie užsiima“.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI

Top Video

Radžis sukritikavo sparčiai populiarėjantį Džeilandą
DABAR RODOMA
Radžis sukritikavo sparčiai populiarėjantį Džeilandą
DABAR RODOMA
Tragiškas gaisras Šilutėje – ugniagesiai vos privažiavo
DABAR RODOMA
Stano siunčia žinutę apie vėžį: įsiklausyti verta visiems
DABAR RODOMA
Kaunietis sėda į teisiamųjų suolą: kūdikį spardė ir mušė
DABAR RODOMA
Naujas ginklas kovoje su šešėliu: konfiskuoti turtą bus paprasčiau
DABAR RODOMA
Dobrovolskio nužudymo byloje – blogos žinios nuteistiesiems
DABAR RODOMA
Atnaujino 20 metų neremontuotą kambarį: palaukite, kol pamatysite, kaip
DABAR RODOMA
Netrukus šalies keliuose išdygs naujieji stacionarūs greičio matuokliai
DABAR RODOMA
Naglis atskleidė, kiek uždirba už vieną nuotrauką: suma privers išsižioti
DABAR RODOMA
Per šaltakraujišką apiplėšimą iš Vilniaus „Iki“ pagrobti beveik 17 tūkst. eurų
REKLAMA
A.Azizas (nuotr. SCANPIX)
Kartu su pranešimais apie žiaurų išpuolį Naujojoje Zelandijoje, kur nedideliame miestelyje buvo brutaliai išžudyti daugiau nei 50 mečečių lankytojų, atsirado ir pranešimų apie ...
Potvynis Mozambike (nuotr. SCANPIX)
Mozambike dėl sparčiai kylančio potvynių vandens susidarė „vidaus vandenynas“, keliantis grėsmę dešimtims tūkstančių šeimų, o pagalbos organizacijos deda visas pastangas, kad ...
Latvijos vėliava  (nuotr. SCANPIX)
Po premjero Sauliaus Skvernelio pareiškimų apie konkurenciją su Latvija, šios šalies premjeras Krišjanis Karinis sako, kad lietuviai yra broliška latviams tauta ir artimi ...
Atsistatydino Kazachstano prezidentas Nazarbajevas (nuotr. SCANPIX)
Kazachstano veteranas prezidentas Nursultanas Nazarbajevas antradienį kreipdamasis į tautą paskelbė atsistatydinantis, pranešė Rusijos valstybinė naujienų agentūra ...
Žvakė (nuotr. fotodiena/Justino Auškelio)
Sovietmečiu išgarsėjęs filmų kūrėjas Marlenas Chucijevas, laikomas šalies vienu įtakingiausių pokario laikotarpio režisierių, mirė eidamas 94-us metus, antradienį paskelbė ...
REKLAMA

Top Video

Radžis sukritikavo sparčiai populiarėjantį Džeilandą
DABAR RODOMA
Radžis sukritikavo sparčiai populiarėjantį Džeilandą
DABAR RODOMA
Tragiškas gaisras Šilutėje – ugniagesiai vos privažiavo
DABAR RODOMA
Stano siunčia žinutę apie vėžį: įsiklausyti verta visiems
DABAR RODOMA
Kaunietis sėda į teisiamųjų suolą: kūdikį spardė ir mušė
DABAR RODOMA
Naujas ginklas kovoje su šešėliu: konfiskuoti turtą bus paprasčiau
DABAR RODOMA
Dobrovolskio nužudymo byloje – blogos žinios nuteistiesiems
DABAR RODOMA
Atnaujino 20 metų neremontuotą kambarį: palaukite, kol pamatysite, kaip
DABAR RODOMA
Netrukus šalies keliuose išdygs naujieji stacionarūs greičio matuokliai
DABAR RODOMA
Naglis atskleidė, kiek uždirba už vieną nuotrauką: suma privers išsižioti
DABAR RODOMA
Per šaltakraujišką apiplėšimą iš Vilniaus „Iki“ pagrobti beveik 17 tūkst. eurų

TELEVIZIJA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų