Šešiolika iš šešiolikos – būtent tiek greičio ruožų laimėjo šio sezono čempionato lyderis Vaidotas Žala. Kartu su šturmanu Ugniumi Vainevičiumi pilotuodamas „Škoda Fabia RS Rally2“, V. Žala demonstravo dominuojantį tempą nuo starto iki finišo ir per daugiau nei 115 kilometrų sportinės distancijos susikrovė beveik dviejų minučių persvarą prieš artimiausius varžovus.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

Ukmergės ruožai nesigailėjo favoritų
Tuo metu, kai V. Žala tvirtai pirmavo, daugeliui kitų lyderių ralis baigėsi kur kas greičiau, nei jie tikėjosi. Jau pirmąjį šeštadienio greičio ruožą nebaigė praėjusio sezono čempionas Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu – „Škoda Fabia Rally2 Evo“ automobilis įstrigo augmenijoje po per greito įvažiavimo į posūkį. Išsivaduoti nepavyko, tad ekipažas liko už borto.
Vietos herojus Deividas Gezevičius, kurį aktyviai palaikė ukmergiškiai, sustojo vienuoliktame greičio ruože dėl techninio gedimo. Netikėta nesėkmė ištiko ir Justą Simašką, kurio „Škoda Fabia SRT Proto“ 12-ajame ruože nulėkė nuo kelio ir kelis kartus vertėsi. Nors ekipažas liko sveikas, automobilis buvo stipriai apgadintas.
Antrąją vietą užėmė Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, kurie visą laiką turėjo atlaikyti spaudimą iš Giedriaus Firanto bei Mato Valiulio pusės. Abu ekipažai važiavo identiškais „Škoda Fabia R5“ automobiliais, o paskutiniame greičio ruože Firantas priartėjo iki penkių sekundžių, tačiau spurto nepakako – Notkus išsaugojo poziciją.
Tarp dviem ratais varomų automobilių nepralenkiami buvo Martynas Samsonas ir Ervinas Snitkus. Jų raudonasis „BMW M3 E36“ dominavo klasėje, artimiausius varžovus aplenkęs trimis minutėmis.
„Rally4 Trophy“ – dramatiška kova dėl 80 tūkst. eurų stipendijos
Jaunųjų talentų kova dėl galimybės atstovauti Lietuvai Europos čempionate 2026 metais baigėsi netikėtomis permainomis. Nors penktadienį dar buvo keturi realūs favoritai, šeštadienio ruožai greitai sumažino sąrašą.
Lyderis Markas Buteikis pasitraukė iš ralio dėl pažeisto radiatoriaus, kai jo „Ford Fiesta Rally4“ išslydo iš trasos. Su techniniais iššūkiais susidūrė ir Irmantas Buivydas, taip pat pilotavęs identišką modelį. Erikui Valkeriui sugedo priekinio rato smeigės – jų „Opel Corsa Rally4“ sustojo 12-ojo ruožo pradžioje.
Lemiamas susidūrimas įvyko paskutiniame, beveik 18 km ilgio greičio ruože. Prieš jį vos aštuoniomis sekundėmis skyrėsi Aras Kvedaras ir Klaudas Bučinskas. Bučinskas sėkmingai pasiekė finišą, tačiau Kvedaras – ne. Vidinėje posūkio trajektorijoje pasislėpęs kelmas nulaužė ratą ir sportininkui, kuriam artėja aštuonioliktasis gimtadienis, teko pasitraukti iš kovos.
Pagrindiniai rezultatai:
- Ralio nugalėtojai: Vaidotas Žala / Ugnius Vainevičius („Škoda Fabia RS Rally2“)
- 2 vieta: Giedrius Notkus / Dalius Strižanas („Škoda Fabia R5“)
- 3 vieta: Giedrius Firantas / Matas Valiulis („Škoda Fabia R5“)
- FWD įskaita: Martynas Samsonas / Ervinas Snitkus („BMW M3 E36“)
- „Rally4 Trophy“ lyderiai: Klaudas Bučinskas (po A. Kvedaro pasitraukimo)