Daugiau nei 3600 interneto kavinių buvo uždaryta Kinijos vyriausybės, o 9250 jų veiklą nutraukė pačios. Pasak CBJ, šalyje dar iš viso veikia daugiau nei 120 tūkst. tokių kavinių.
„China Business Journal“ pateikė kelias tokių pokyčių pasekmes: 1) neigiamas COVID-19 pandemijos poveikis ekonomikai; 2) pasikeitę esporto turinio vartojimo įpročiai visuomenėje ir esporto disciplinų mobiliesiems įrenginiams iškilimas.
„Iš vienos pusės, jaunesnės karto labiau nori žaisti žaidimus mobiliuosiuose, o ne žaisti PC žaidimus kompiuterinėse, — situaciją komentavo CBJ korespondentas Chunwei Zhang. — Kita vertus, atsiranda vis daugiau žmonių, kurie mieliau žiūrėtų esportą, nei žaistų kompiuterinius žaidimus.“
Anot Ch.Zhang, Kinija taip pat turi daugiau nei 8 tūkst. esporto tematika pastatytų viešbučių. Esportui ir žaidimų mobiliesiems įrenginiams rinkoms augant kaip ant mielių, nekilnojamojo turto industrija savo projektuose pradėjo pritaikyti ir esporto elementų.
Pavyzdžiui, „Edward Gaming“ esporto organizaciją valdanti „SuperGen Group“ už pusantro milijardo dolerių pastatė esporto parką, turintį 6 tūkst. žmonių talpinančią areną ir penkių žvaigždučių viešbutį.